Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Модне блогерке освајају свет моде: Први српски интернет ријалити је почео

02.12.2014. 20:37
Пише:
Србија Данас
Wannabe bloggerke
Wannabe bloggerke / Извор: Фото: Промо

Откријте тајне и правила модног блоговања и света моде.

Београд, 02. децембар 2014. – Први српски web reality show "Wannabe blogger",

настао у сарадњи регионалног лидера у модном ретаил-у Fashion Company-ja и најпопуларнијег модног портала Wannabe Магазине-а, почео је да се емитује синоћ на YouTube каналу Wannabe Магазина. Reality show на webu, као нови формат на "мрежи", за све бројнију интернет популацију Србије је након своје прве епизоде изазвао велику пажњу фанова.

Десет одабраних девојака спаковало је омиљену гардеробу, аксесоаре и ципеле и запутило се ка хотелу "88 роомс" где су биле смештене за време снимања. Пуне ентузијазма, насмејане и спремне за такмичење Ана Максимовић, Ана Парчетић, Зорица Дуковски, Сњежана Шућур, Драгана Маровић, Катарина Вељковић, Нина Перић, Катарина Нешић, Јована Перић и Марија Прибић започеле су такмичење за најбољу блогерку у овом пројекту. Шоу ће се емитовати наредних 9 недеља, и то понедељком и четвртком од 21х.

Wannabe bloggerke
Wannabe bloggerke / Извор: Фото: Промо

 

Креативни модни блогови са одличним фотографијама су идеја и инспирација, позив на модну освешћеност и храброст, подсећање да се са модом треба играти и да је за стил важна аутентичност. Блогови информишу, предлажу како да усвојите различите модне стилове и баве се интеракцијом моде и других уметности.  "Блогерска сцена, када је мода у питању, је у Србији у развоју. И даље се дефинишу и постављају стандарди и правила. Модно блоговање је професија која захтева много више од самог стилског осећаја,односно  захтева познавање историје и културе, али и знање о маркетингу и самом медијском наступу." истакла је Нина Миловић, главни и одговорни уредник "Wannabe Магазина", и продуцент овог риалитија.

Wannabe Магазине је водећи и награђивани fashion и lifestyle web магазин који је у 2014. учврстио позицију лидера у том сегменту у Србији и региону, захваљујући иновативном приступу и пројектима попут Wannabe ТВ, а са циљем да се читаоцима пружи мултимедијални доживљај. Пројекат Wannabe blogger подржали су: Fashion Company, Бамби WellBE, Росал Лип Балм Инкредибле Цолорс, козметика АУРА, СЦ Ушће И Immo Центар, Хербафаст Фибер.

"Wannabe Blogger" је јединствени шоу за који се пријавило преко 30 девојака, које су желеле да покрену блог или су га недавно покренуле. Оне су још неафирмисане, воле моду и желе да покажу свој стил, а желе да се озбиљно и усмерено баве блоговањем са циљем да им то буде професија. Продукција овог пројекта уз чланове жирија је одабрала 10 девојака различитог старосног доба, карактера и стила које ће пред собом имати много изазова, тестова и задатка. Јасан циљ пројекта је информисање и едуковање јавности о модном блогу као професији и као бизнису. Стални чланови жирија су Петар Јаношевић, главни и одговорни уредник магазина "Harper's Базаар Србија", и Марко Николић, власник модне агенција "Fox" и макеуп артист, док су као гостујући чланови жирија  учествовали Јасенка Стекић, директорка маркетинга и корпоративних комуникација "Фасхион Company", Јована Катић, извршна уредница "Wannabe Магазина", Габриела Винковић, главна и одговорна уредница магазина "Гразиа", Лара Милановић, модна уредница магазина "Гразиа", Драган Вурдеља, beauty expert, Вања Пантин, модна уредница часописа "Hello", Дејан Милићевић, фотограф и режисер, Бата Спасојевић, модни креатор, Јована Просеник, српски модел са светском каријером, Ирена Јовановић, модна уредница часописа "Бест Shop", Бојан Репаја, арт директор студија "Диктат" и Зорана Јовановић, популарна српска модна блогерка.

Учеснице ријалитија су едуковане кроз различита предавања, али и практичан рад у виду задатих тема из модних магазина "Harper's Базаар" и "Гразиа". Уводна предавања су девојкама држали маркетинг консултант Исток Павловић и професорка модног дизајна Ана Васиљевић.

Wannabe bloggerke
Wannabe bloggerke / Извор: Фото: Промо

 

"Формат интернет ријалити за који смо се одлучили јесте заправо нешто између ријалитија и документарца, а оно што је посебан изазов јесте то што је интернет видео такав да мора да континуирано држи пуну пажњу гледалаца, сто није случај са телевизијским форматима", истакла је Нађа Јокановић, директорка пословног развоја и маркетинга Wannabe Магазина. 

Победница овог reality шоуа ће потписати Уговор са Wannabe Магазином, који ће јој обезбедити комплетну продукцију и консултантске услуге наредне две године, као и поклоне спонзора пројекта и домаћих модних дизајнера.