Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Нејасне декларације: Не знамо шта купујемо

04.05.2014. 08:55
samoposluga
самопослуга / Извор: Профимедиа

Купци у Србији су незаштићени и немају начин да остваре своја права, тврде удружења за заштиту потрошача.

Највећи проблем су нејасне декларације, затим следе потешкоће око остваривања рекламација, неодговарајућег упутства за употребу, скривена грамажа и истек рока трајања.

Непотпуном или нетачном декларацијом без земље порекла потрошач је ускраћен за битне информације.

Неки продавци не дају податке о замени и поправци, многи нису уредили поступак пријема притужби купаца. Проблем су и упутства за употребу која су на страном језику или писана веома малим словима, тако да се могу прочитати само уз лупу, пишу “Новости”.

Чести су називи производа којима се купци доводе у заблуду. Сурогатима или производима биљног порекла дају се називи производа за које се подразумева да су животињског порекла, као што су сиреви, млеко од соје, сурогати кафе”, каже Петар Богосављевић, председник Покрета за заштиту потрошача.

Купци су ускраћени и за информације о алергенима у намирницама.