Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

ОДАКЛЕ НОВЦИ? Најсиромашније странке прве кренуле у предизборну кампању

10.02.2016. 09:41
Borko Stefanović
Борко Стефановић / Извор: Србија Данас

У предизборну кампању први кренули они који званично имају најмање пара – Борко Стефановић, Двери и радикали.

Премда ванредни парламентарни избори још званично нису расписани, нити је законски предизборна кампања почела јуче су на Новом Београду осванули први страначки плакати! Веровали или не, у офанзиву су први кренули они који тврде да имају најмање новца – Левица Србије Борислава Стефановића, покрет Двери и СРС Војислава Шешеља.

Њихови постери прекрили су читаву ограду око београдске Арене, а далеко највећу површину заузео је Борков плакат са слоганом „Идемо!“.

Помоћ пријатеља

На питање одакле паре за кампању Борко Стефановић одговара да су средства прикупили страначки чланови и донатори.

Најсиромашније странке прве крену у кампању

Аналитичар Владимир Гоати оцењује да није чудно да најсиромашније странке прве крену у кампању и то баш с плакатима, пише Информер.

- Иако је Боркова Левица нова организација, они користе опробане методе. Странке које су ван парламента и немају много пара из буџета морају раније да почну рекламирање. Тако су дуже видљиви, док велики играчи у кратком периоду баце огромне паре на тв спотове и билборде, закључује Гоати.

- То су скромна средства. Плакате смо радили у малом тиражу, укупно 5.000, и то уз помоћ штампарија које су нам дале велике погодности. Планирамо још летака да урадимо, јер то можемо да приуштимо. Очекујемо да ћемо нека значајна средства добити од државе после предаје листе – објашњава Стефановић.

Бошко Обрадовић из Двери каже да су новац за плакате прикупили од „симпатизера из земље и расејања“.

- Располажемо скромним буџетом и зато кампању базирамо на интернету. Надамо се и парама из буџета, иако ни то није много. За изборе 2014. свака листа је добила око 75.000 евра, а сад су та средства додатно смањена. За билборде и тв спотове тешко да ће бити – истиче Обрадовић, а сличног става је и Вјерица Радета из СРС.

- У интернет кампањи смо још од августа 2015, обилазимо градове али класичну кампању нисмо започели. Те плакате је радио Комитет за одбрану Војислава Шешеља, а не СРС. И те како имамо мањак новца , али нешто смо успели да уштедимо у претходном преиоду – поручује Радета.

АФЕРА МАЛДИВИ: Божовићу зимовање платио таст Зека?

Зоран Бабић је позвао Агенцију за борбу против корупције да се позабави овим питањем.

- Волео бих да се овим позабави Агенција за борбу против корупције. Да видимо како они који још нису ни формирали странку имају пара за плакетирање.