Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Оно што сања свака компанија, произвођачи Пролом воде "пустили низ воду"

01.03.2016. 18:14
Пише:
Србија Данас
Prolom voda
Пролом вода / Извор: Фото: Инстагран/данбилзериан

Да познавање оглашавања на Интернету није “јача страна“ произвођача Пролом воде показао је пропуст који су направили.

Сан сваке компаније, да их изрекламира светска звезда, произвођачи Пролом воде буквално су преспавали.

СТИГЛЕ ПРВЕ ЈАГОДЕ: Ево колико кошта килограм

Наиме, Дан Билзеријан, професионални играч покера и глумац, широј јавности познатији као краљ Инстаграма по повратку из Црне Горе са собом је понео флашицу Пролом воде. Да ту не буде крај, он је направио и фотографију у свом приватном авиону где се јасно види флашица воде.

 

И don't fancy anymore фуцкинг cheese, хеадед то Viareggio with @rosieroff

А пхото постед by Дан Билзериан (@danbilzerian) он

КАКО ЈЕ СРБИЈА ОЧИТАЛА ЛЕКЦИЈУ ИЗ БИЗНИСА РЕГИОНУ: Зашто је лет за Њујорк из Београда национално благо?

Ту фотографију поделио је на свим својим налозима на друштвеним мрежамакоји прате миниони његових фанова - више од 16 милиона на Инстаграму. и близу 10 милиона на Фејсбуку. Ову фотку је на популарној мрежи за дељење фотографија лајковало више од 272000 људи. Фотографија је на Фејсбуку покупила 64.000 лајкова.

Ако имате ОВАКВИХ 100 ДИНАРА можете их заменити за 15.000 ЕВРА (ФОТО)

Дакле, бренд из Србије имао је прилику да га потпуно бесплатно изрекламира светска звезда, коју није могао да искористи јер очигледно није знао за то шта се дешава на друштвеним мрежама. Према томе, да се закључити да запослени у компанији А.Д. Планинка још увек не знају да је за сваки бренд изузетно важно његово представљање на друштвеним мрежама јер се тамо налазе њихови купци, а овим су пропустили рекламу која је од њих могла да направи светски бренд, закључује NovaEnergija.net