ПАРТНЕРИ: Ер Србија постала чланица новог бренда
Етихад ервејз је представио нови бренд „Етихад ервејз партнерс“ који повезује групу авиокомпанија чији је заједнички циљ да путницима омогуће шири избор путем унапређених саобраћајних мрежа и реда летења као и пружањем додатних погодности за путнике који често лете.
Ново партнерство за почетак окупља шест чланица – Ерберлин, Ер Србија, Ер Сејшелс, индијски Џет ервејз, Дарвин ерлајн и Етихад ервејз.
“Проширујемо наш пословни модел како бисмо уобличили и дефинисали платформу сарадње за авиокомпаније које сродно размишљају што, с једне стране, авиокомпанијама учесницама у партнерству омогућава синергију и ефикасност, док с друге стране путницима пружа шири избор саобраћајних веза и услуга као и погодности за путнике који често лете'', изјавио је Џејмс Хоган, председник и генерални директор Етихад ервејза.
Чланице “Етихад ервејз партнерс” стичу могућност примене економије обима и оперативних синергија, као што су центри за постизање изузетности, формирање заједничких тимова продаје за одређене дестинације, заједничке набавке услуга и робе, као и заједничке обуке пилота и кабинског особља у образовним центрима Етихад ервејза у Абу Дабију.
Прочитајте и:
Шта је све Етихад пазарио у 2013.?
До Чикага са Ер Србија у 2015.
Ер Србија на крилима профита