ПЛАН: Адидас планира да престигне Најки - рекламом!
Адидас за идућу годину планира највећу рекламну кампању у историји, у покушају да одговори свом највећем ривалу, Најкију.
Други по величини произвођач спортске опреме у свету признаје да је потребно да више уложи у своје брендове да би сустигао тржишног лидера Најки, након што је изгубио део тржишта у развијеним земљама, пише британски лист Гардијан.
Извршни директор немачке компаније Херберт Хајнер наводи да Адидас за 2015. планира најамбициознију кампању у историји компаније.
"Разочаравајуће је да након тако успешног лета за спорт морам да саопштим да наша групација није испунила високе циљеве које смо зацртали, па у потпуности преузимамо одговорност да у најкраћем могућем року то исправимо. Морамо да побољшамо игру. Ја сам нападач и желим да побеђујем. Очигледно је да морамо још доста да тренирамо", рекао је Хајнер.
Лидер Адидаса наводи да ће компанија идуће године увећати рекламни буџет са 13 на 14 одсто укупних прихода. Фирма је недавно снизила овогодишњу прогнозу зараде, након што је у другом кварталу забележила пад профита из пословања од 13 одсто на 220 милиона евра.