Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija

Д. Јешић
Dejan Radonjić, trener Crvene zvezde
Дејан Радоњић, тренер Црвене звезде / Извор: Фото: МН Press

Немамо обавезу, али жељу имамо. С том мотивацијом и крећемо на пут, истакао је тренер црвено-белих пред меч петог кола Евролиге против Лаборал Куће.

Путовања по Европи, пре свега преседања из авиона у авион, неретко и "додатак" у аутобусу, чини се, много више оптерећује кошаркаше Црвене звезде него сам посао због којег путују. Ето, сада црвено-беле очекује најмање осам сати пута до Виторије где у петом колу Евролиге играју против, у овом такмичењу, на домаћем паркету непоражене Лаборал Куће.

Пут Деја Радоњића и екипе до Виторије почиње у четири ујутру. Укрцавање на лет за Франкфурт је пре шест. Полетање је у 6:35. У граду на Мајни је преседање у авион за Билбао, да би ресто провели у аутобусу до коначног одредишта.

- Покушавамо да чувамо енергију на путовањима - каже Немања Дангубић и додаје:

ЕВРОЛИГА 5. коло:

ГРУПА Д

Нептунас - Валенсија (18:00)

Лаборал Кућа - Црвена звезда (20:30)

Олимпијакос - Галатасарај (20:45)

- Како убијамо време је индивидуална ствар. Неко спава. И на аеродрому. Неко чита, неко је на интернету, али све у циљу очувања енергије.

У причу се надовезао и тренер Дејан Радоњић рекавши да су путовања сада већ ствар рутине и да постоје одрађена правила понашања. Пре свега у зависности од времена када се лети.

- Све је под контролом, а доста зависи и када летимо. Да ли јутарњим и вечерњим летовима.

Коначно, у изједначеној групи где је једино Олимпијакос сигуран један брејк би црвено-белим одшкринуо врата друге фазе. Но, нема обавезе...

- Немамо обавезу, али жељу имамо. С том мотивацијом и крећемо на пут. Да пробамо да изненадимо Лаборал Кућу. Играма до сада смо подгрејали наду, али ми и даље знамо колико је у оваквој групи вредна свака победа - рекао је Дејо додавши:

- Шпанци су у односу на прошлу сезону драстично променили тим. Оставили су базу с одличним играчима и надоградили је искуством, квалитетом и потенцијалом. Из НБА су директно довели двојицу. Хуертел је најтраженији плеј Европе. Сада је ту и Саша Вујачић што све показује да аспирације желе да преточе у испуњење циља.

Лаборал Кућа је у последњем колу Ендеса лиге изгубила на Канарима, но, према речима тренера Звезде то не сме да буде репер. Оно што не брине је одлично здравствено стање, али и чињеница да су се у Солноку "пробудили" Чарлс Џенкинс, па и Немања Дангубић. Меч у Виторији на програму је у четвртак у 20:30.