Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Стив Џобс - Седам принципа за пословни успех

06.05.2014. 10:33
think different
think different / Извор: Facebook

Представљамо Вам 7 иновативних идеја човека кога је амерички ЦНБЦ прогласио најиновативнијим пословним лидером у последњих 25 година, који је трансформисао пословање и пословне идеје.

Седам Џобсових принципа доступни су свим бизнисменима широм света који желе да направе радикалан пробој у својој области пословања.

Ради оно што волиш!

Можда звучи као клише, али Стив Џобс је заиста веровао да без страсти, у послу нема успеха и напретка. Зароните у себе и пронађите своју страст. Но његова страст нису били компјутери, већ алатке које омогућују људима да искористе своје потенцијале.

Имајте визију - ''велику слику''!

Страст је гориво за ракету, али она до циља стиже помоћу визије. Окупите најбоље људе и усмерите их ка великој слици. Визија мора бити храбра и јасна! Џобс је имао визију - ставити компјутере у руке обичних људи.

Креативност је у повезивању ствари

Да је ово тачно показују и истраживања о иноваторима која су спроводили у САД. Наиме, све велике идеје дошле су као повезивање идеја из различитих области.

Одбиј хиљаду предлога!

Иновација долази када кажете ''Не!'' за хиљаду предлога, све док не дође прави, говорио је Џобс.

Важна су ''лудачки'' добра искуства корисника!

Џобсу су били јако важна искуства корисника и много је улагао у кориснички сервис.

Усаврши поруку!

Џобс је био врхунски наратор и презентер. Но у томе су му помогли сати вежбања. Добра идеја не значи много ако не убедите људе да реагују како желите и у складу са визијом.

Не продају се производи, већ снови

Када је 2001. отворио прву Apple радњу, Џобс је говорио да не продаје компјутере и остале производе већ начин да људи обогате живот. ''Креирајте производе којима ће људи обогатити животе и остваривати своје снове'' - говорио је он. Производи као производи не значе ништа.

(Форбес)