Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Zvečan

Шта повезује Weekend Медиа Фестивал и књигу ''Чај од шљива''?

27.07.2016. 14:13
Пише:
Србија Данас
Weekend Media Festival
Weekend Медиа Фестивал / Извор: Србија Данас

Креативни стратег и свестрани уметник Лазар Џамић биће гост Weekend Медиа Фестивала, а посетиоцима ће пренети своје богато искуство.

На деветом издању Weekend Медиа фестивала, који се одржава од 22. до 25. септембра, биће пуно занимљивих, нових тема и говорника који ће свакако својом појавом заинтригирати пажњу бројних посетилаца који се очекују у јединственој старој фабрици дувана у Ровињу.

Међу њима је и човек који проговара о културолошком значењу Алан Форда на подручју бивше Југославије и верно приказује једноставним и отменим језиком разлике и стереотипе о српском и британском друштву.

Отворене пријаве за BalCannes, ревију најбољих рекламних агенција у регији

Lazar Džamić
Лазар Џамић / Извор: Фото: Промо

Он је Лазар Џамић, икона новинарских и бизнис кругова, али и свестрани уметник којег је тешко описати у неколико реченица. Професионални новинар, уредник и директор на радију, колумниста у дневним листовима, аутор текстова бројних магазина, угледни маркетиншки стручњак, а пре свега непосредна и топла особа од које се може много научити. 

9. WEEKEND МЕДИА ФЕСТИВАЛ: Сви важни медијски трендови на једном месту

Лазарово искуство говори да ће се за његово предавање тражити место више

Лазарев пут водио је преко Београда до Лондона где данас ствара дигиталне стратегије за водеће светске компаније попут Glenfiddicha, Waitrosea, ГАП-а и бројних других.

Последњих година сарађивао је и са водећим светским и британским брендовима на пројектима који су обухватали све од истраживања и информацијске архитектуре до израде награђиваних креативних и еЦРМ стратегија.

До недавно водио је тим за стратегију бренда у Googleovom креативном think-tanku ЗОО у Лондону. Управо све то говори да ће се за ово предавање тражити место више јер ради се о врло свестраном професионалцу.

Управо своја искуства и идеје поделиће ове јесени с гостима Weekend Медиа Фестивала, највећег комуникацијског фестивала у југоисточној Европи који се организује под генералним покровитељством Адрис групе.

Аутор седам књига различитих тематика

Као консултант за маркетинг Лазар је написао седам књига различите тематике, а међу њима посебно је занимљива књига којом је објединио колекцију текстова које је из Лондона две године писао за београдски „Нови магазин“ спојених под заједничким називом „Чај од шљива“. У споменутој књизи преноси стереотипе, различитости и специфичности српске и британске културе.

Други Лазаров рад је књига о стрипу Алан Форд и културолошком значењу његове популарности у бившој СФРЈ.

„Цвећарница у кући цвећа“ представља сентиментално штиво у којем Лазар на луцидан начин покушава да реконструише зашто је та карикатурална сага о групи ТНТ тајних агената и Броју 1 постала мега популарна у Југославији и нигде више.

WMF
WMF / Извор: Фото: Промо