Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Све је спремно за 7. Weekend Медиа Фестивал у Ровињу

17.09.2014. 12:48
Пише:
Србија Данас
weekend media festival
weekend медиа фестивал / Извор: Србија Данас

Ровињ – Све је спремно за почетак 7. Weekend Медиа Фестивала, највећег регионалног окупљања комуникацијске индустрије, али и других пословних сектора.

Под покровитељством Адрис групе, у пет дворана старе Фабрике дувана у следећа три дана одржаће се педесетак предавања, панела, презентација и радионица. У вечерњем и ноћном програму учеснике Weekenda чекају атрактивни наступи водећих регионалних Ђ-а, Психомодо Попа и The Фрајли.

Разлога за долазак у Ровињ у трећем викенду септембра сваке је године све више. Стално уводимо новитете, па тако ове године имамо додатну дворану резервирану само за радионице, јер желимо да људи оду из Ровиња с врло практичним знањима. На панелима постављамо и нека тешка питања, али потом увече нудимо врхунску забаву и опуштање. Највећи нам је изазов да останемо занимљиви и релевантни. Судећи по интересу и пријавама, мислим да смо у томе успели.“,  истиче директор фестивала Томо Рицов.

Tomo Ricov
Томо Рицов / Извор: Србија Данас

Програм Weekenda нуди богат избор догађаја који се одвијају у пет дворана паралелно. На све њих је, наравно, немогуће стићи, али ширина понуде, поручује директор програма Никола Врдољак, једна је од највећих предности Weekenda.

„Сваки наш посетилац може да креира своју верзију Weekenda и понесе из Ровиња свој лични доживљај и знања која су му потребна. Панела и предавања које желим да препоручим је много, верујем да имамо стварно занимљив програм и да ће сви који долазе у Ровињ и уживати и нешто научити“, додаје Врдољак.

Адрис група од самог почетка је главни партнер Weekend Медиа Фестивала.

„Овај фестивал је прекрасна прича која спаја креативност и сјајне потенцијале Ровиња, на најбољи начин показујући шта значи туристичким потенцијалима града дати препознатљиви садржај. Поносни смо што смо део те приче и што можемо и на овај начин допринети развоју, јер без креативности нема развоја, па тиме ни изласка из кризе“, истиче директор корпоративних комуникација Адрис групе Предраг Грубић.

Predrag Grubić
Предраг Грубић / Извор: Србија Данас

Интерес за 7. Weekend Медиа Фестивал надмашује претходне године, па су смештајни капацитети у Ровињу готово попуњени. Све рекорде ове су године обориле и ревија рекламних агенција BalCannes и награда СоМо Борац.  За BalCannes, маркетиншки догађај године у регији, пријавило се чак 147 пројеката (65 више него лани), а за СоМо Борац је стигло 135 пријава, 35 више него прошле године.