ТУНЕЛ ИСПОД ТЕРАЗИЈА: Повезују се Савамала и Дорћол
После седам деценија идеја о тунелу који би повезао Савску и Дунавску падину, односно Савамалу и Дорћол, стигла је на корак од реализације.
Стручњаци су у претходном периоду размотрили чак 13 различитих варијанти и траса тунелске мреже да би се коначно одлучили за две које ће наредне недеље бити представљене на јавном увиду.
У обе су предвиђене две тунелске цеви са по две саобраћајне траке, дужине око два километра, а највећа дубина, у зони Теразија, биће 38 метара.
ЗГРАБИТЕ ПРИЛИКУ: Од сада можете узети СТАМБЕНИ КРЕДИТ БЕЗ УЧЕШЋА!
У првој варијанти тунелске цеви постављене су једна уз другу и од улице Гаврила принципа воде до полицијске станице 29. новембар. Свака цев предвиђена је за саобраћај у једном смеру. Траса води испод Теразија до Косовске улице, одакле у једној подваријанти траса тунела води испод "Баније" и Булевара деспота стефана (дужина 2км), а у другој испод Таковске (дужина 1980 м).
Друга варијанта је нешто компликованија јер постоје три улаза и излаза из тунела у улици Гаврила Принципа, на углу Цвијићеве и деспота Стефана и испод Ботаничке баште. Са савске падине полазе две паралелне тунелске цеви, које су постављене паралелно све до трга Николе Пашића, где им се раздвајају трасе, а саобраћај рачва на два дела.
ЧЕТИРИ ПУТА СКУПЉЕ: Ево колико ће студенти морати да плаћају смештај и храну преко лета
Одатле један правац води до Ботаничке баште где се саобраћај укључује на Булевар деспота Стефана, а други до Цвијићеве улице, на делу према Дунав станици. Укупна дужина прве тунелске цеви је 1.399 метара, а друге 1.906.
Изградња тунела значила би растерећење центра града на потезу Нови Београд - Ада Хуја, али и повећање просечне брзине за око 10 одсто као и смањење времена путовања у истом проценту.