Увек кажемо да у ословном животу треба знати како да на себе привучте пажњу. И у томе нема ничег лошег, осим ако то не радите на потпуно погрешан начин. А неки од погрешних начина су слелдећи...
Непрестано хвалисање
Апсолутно би требало да подигнете руку, ако имате нешто паметно и корисно да кажете или додате. Али, не морате се доказивати у баш сваком разговору са шефом и колегама. Јер ће они временом постати љути на вас, а не импресионирани. Уосталом, постоје бољи начини на које се можете доказати, а то су конкретна дела.
Лепршава хаљина / Извор: Facebook
Непримерено облачење
Да, мислимо на преуску, прекратку и препровокативну одећу, којој је место у ноћном клубу, а не у пословном окружењу.
Упадање у разговор
Замислите сцену: седите у канцеларији, а поред вас колеге причају. Било да је нешто вежано, везано за њихов приватни или пословни живот, а ви сте сигурна да знате решење њихових проблема, одуприте се пориву да ускочите у разговор. Сигурни смо да ће то схватити као врло непристојно и иритантно понашање.
Паничарење
Ако ствари решавате увек у задњи час, онда се боље организујте. Можда ће вам у почетку бити тешко, али ћете се навикнути, пише cosmopolitan.rs. Само немојте се стално жалити и паничити како нешто нећете урадити или се издеравати на тимске колеге. Осим ако намерно не желите да будете на лошем гласу из неког разлога.
Напад панике / Извор: Профимедиа
Кашњење
Иако мислите како то нико не примећује или да вас колеге можда неће цинкарити, уверавамо вас да је стварност потпуно другачија, па обавезно припазите на такве ствари.