ВЕСИЋ О ГРАДЊИ ТУНЕЛА: Зашто постоје брда, него да се праве тунели испод њих
Тунел у центру града, који ће спојити савску и дунавску обалу је реалност, зашто постоје брда, него да се праве тунели испод њих, рекао је градски менаџер.
- То је стара идеја, још је Тито '50-их година покушао да ради тај тунел, а тада то није било могуће, зато што је висока вода поред реке Саве, а сада су технологије то омогућиле - рекао је Весић.
Објаснио је да ће тунел спојити савску и дунавску обалу, да ће почињати негде око садашње аутобуске станице, по првој пројекцији, треба да буде дуг 1,1 километар и да излази у дну Француске улице.
БОЛЕСНО СКУПО: За дан на Ади морате да одвојите НЕВЕРОВАТНИХ 50 ЕВРА ако нећете да штедите на свему
- Сада ће он бити продужен. Постоје две верзије, или ће бити 1.400 метара, или 2.000 метара, али, у сваком случају, излазиће у Булевар деспота Стефана, што ће омогућавати да се веома брзо аутомобилом дође од Новог Београда до Панчевачког моста, што ће растетеретити саобраћај у самом центру града - каже градски менаџер.
То ће, сматра, имати своје ефекте и на екологију и тај тунел је, истиче, можда и најпотребнији Београду, а како је истакао, тендер за израду идејног решења тунела са роком до 1. августа је објављен.
- То је први корак, касније крећемо у израду главног пројекта, затим расписивање тендера за изградњу, то ће трајати неколико година, али важно је да грађани знају да тај проблем решавамо и да ћемо саобраћај у центру смањити управо тим тунелом - рекао је Весић.
ВЛАСТ НА ВРАЧАРУ: Др Милан Недељковић кандидат СНС за председника општине, ДС иде у опозицију?!
Тунел до Аутокоманде
Градски менаџер каже да се планира и тунел испод Топчидера.
- Када се иде са моста на Ади ка Чукарици, са леве стране планиран је тунел који треба по првом пројекту да изађе негде код Партизановог стадиона, а сада ће ићи скоро до Аутокоманде - рекао је Весић.
Према његовим речима, раде се и терминали за нове окретнице аутобуса, као у Блоку 20, а најавио је да ће убрзо почети да се ради и паралелено са Бранковим мостом још један терминал, те да ће оба бити готова до септембра и да ће коштати око 40 милиона динара.
- То за грађане значи да више неће бити окретнице у центру града, окретница на Студентском тргу биће измештена у Дунавску, што ће омогућити да Васину улицу претворимо у пешачку зону, да почнемо са изградњом гараже на Студентском тргу, да изместимо окретнице са Зеленог венца и са Трга републике - навео је Весић.
Позив за подношење понуда за репрограмирање и надоградну система за наплату места за возила
Додаје да ће окретнице бити на прилазима граду, а да све представља решавање конкретних проблема, како би се и смањио саобраћај у центру града и како би људи лакше користили јавни превоз. Весић каже и да ће садашњи трамвајски мост бити проширен за две траке са обе стране и биће изграђена саобраћајница са новобеоградске стране, приступиће се и реконструкцији Кнез Милошеве улице са изградњом подземне гараже.
- Сама улица ће бити проширена, тротоари уређени и улица ће постати то што треба да буде, улица у коју ће људи желети да долазе - рекао је Весић и додао да времена има, новца некад не.
Али се трудимо да се нађе начина да се уштеди и обезбеди новац за важне инфраструктурне пројекте, који решавају проблеме људи", закључио је градски менаџер.