Weekend Медиа Фестивал: Највећа регионална комуникацијска индустрија
Загреб - Седми Weekend Медиа Фестивал, који се одржава од 18. до 21. септембра у фестивалском простору старе Фабрике дувана у Ровињу, доноси изразито богат програм предавања, панела, радионица и презентација. Ипак, Weekend је ове године много више од конференције, он је место окупљања свих који имају нове пословне идеје и желе да их остваре на регионалном тржишту.
„Сваке године на Weekendu се склапају нови послови. Свакако треба искористити прилику коју пружа Weekend, а то је да у лежерној атмосфери можеш доћи до сваког који нешто значи у регионалној комуникацијској индустрији. Наравно, неизоставна је и добра забава“, најављује директор фестивала Томо Рицов.
Панела и предавања на Weekendu је много, јер фестивал покрива велик број подручја, истиче директор програма Никола Врдољак. „Циљ нам је да омогућимо свакоме да доживи Weekend на свој начин. Weekend има много лица и сами бирате које вам одговара. Персонализујте свој фестивал“, поручује Врдољак свима који ће ове године доћи у Ровињ.
Уз већ најављене интригантне панеле "Отићи или остати", "Зашто финансирамо стартапе?" и "Мад Мен вс. Math Мен", велики интерес сигурно ће изазвати расправе о новинарским и медијским темама. Дугогодишњи новинари и уредници ће на панелу "Што је остало од новинарства у Хрватској?" покушати да одговоре на питање који су кључни узроци пропадања професије, какво ће новинарство преживети и може ли уопште преживети. Уредници информативних програма телевизија из региона ће на панелу "Зауставите Реутерс" расправљати о томе колико вести нам заправо треба, о броју канала и информација с обзиром на величину тржишта, гледаности кабловских телевизија и о томе циљају ли сви на исту публику.
Један од занимљивијих иностраних предавача ове је године Скот Морисон, који ће открити шест кључних ствари које је научио радећи за неке од највећих светских култура као што су „Јуст До Ит“, „Nothing ис Impossible“ и „Only the Браве“. Морисон стиже у Ровињ непосредно након изласка нове маркетиншке хит књиге “Хацкер, Макер, Teacher, Thief: Advertising’s Next генератион”, којој је коаутор, као члан Цреативе Социал групе светских креативних директора и оснивача бизниса.
Посетиоци ће имати могућност да учествују у чак девет радионица, намењених првенствено клијентима, који ће тако имати прилику да виде како агенције функционишу изнутра. Радионицу под називом "Комуникација с пола мозга" водиће Вања Блуменшајн и Ива Калигарић из агенције Сеñор, а циљ им је да покажу како да креирају комуникацију користећи и креативну десну и рационалну леву половину мозга. Радионицу о цонтент маркетингу води агенција Јасно & Гласно, која је сличну радионицу организовала и пре две године. Како данас већина ипак зна што је цонтент маркетинг, фокус овогодишње радионице биће на примерима најбољих решења за домаћа и инострана тржишта, најављује Ана Пеновић из агенције Јасно & Гласно.
Консултантска компанија 52:ХОУРС организује радионицу о бренд стратегијама у најширем смислу, а компанија Број 42 ће одржати радионицу на тему припреме презентације и процене прикупљених понуда за израду корпоративних web страница и демистификовати термине попут ситемап, инфоархитектура, wireframe, фронтенд и слично.
Трећу годину заредом, Weekend и ХУРА настављају и с BalCannes ревијом најбољих агенцијских пројеката из шест земаља региона, за коју пријаве трају до 1. септембра, а за више информација посетите www.balcannes.com.
Поново ће бити додељене и награде СоМо Борац за најбоље пројекте у друштвено-мрежном и мобилном свету. Пријаве трају до 5. септембра на www.somoborac.com. Weekend ће и ове године за 300 студената из целог региона омогућити праћење свих предавања, панела и презентација без плаћања котизације како би учесници могли да стекну драгоцена знања о модерном пословању и комуникацијској индустрији.
Пријаве за овогодишњи фестивал већ су започеле на www.weekendmediafestival.com