''Зашто сам продао ''Бакину тајну''?''
''Shvatili смо да нам за даљи раст бренда ''бакина тајна'' треба много већа снага и адекватан стратешки партнер''.
Овим речима Васо Лекић, директор и већински власник компаније ''Фудленд'' , одговара на питање листа Политика, да ли му је жао што је, после 20 година у овом послу, и након што је теглице својих производа успео да постави у малопродајне ланце у Енглеској, Француској, Шпанији, Швајцарској, Шведској, Русији, Јапану, Кореји, Аустралији, Америци, Катару, Панами – продао 100 одсто власништва хрватском бизнисмену Емилу Тедеском, власнику ''Атлантик групе''.
"Пуно смо урадили, али да бисмо дубље ушли у та тржишта потребна су огромна улагања. Улазак у велике светске ланце кошта, а ми смо у том смислу ограничени. У наредних пет година планирали смо да промет повећамо за 30 до 50 одсто, а „Атлантик група” је планирала раст и до 500 одсто. План је да са таквим саиграчем у тиму прерадимо 10.000 тона воћа и поврћа годишње, уместо досадашњих 2.600. То значи да ће порасти потреба да пољопривредни произвођачи из Србије засаде, узгаје и испоруче знатно веће количине вишања, паприка, малина, шљива, кајсија, купина и парадајза, што ће значити и упошљавање нове радне снаге", каже Лекић.
На питање да ли остаје у ''svojoj'' компанији, одговара:
- Договорили смо се да и даље останем у управи фирме и будем бренд амбасадор ''бакине тајне'' у свету. Можемо отворено да кажемо да је наша земља овим повезивањем са ''Атлантик групом'' много више добила него изгубила. Планирано је и улагање у основни капитал од три милиона евра, као и инвестиције у модернизацију опреме и производних капацитета до 4,5 милиона евра.
Прочитајте:
КОКА-КОЛА, ПЕПСИ, КОКТА: Како су поређане по квалитету?
КРЕЋЕ ЛУДИЛО У САД: Дан када су гинули због куповине