Xiaomi YU7 званично стигао на тржиште Луксузни СУВ врхунских перформанси по цени од 253.500 јуана
Компанија Xiaomi данас је званично најавила почетак продаје свог првог СУВ модела, Xiaomi YU7, са почетном ценом од 253.500 јуана.
Xiaomi YU7 представља луксузни СУВ високих перформанси који има за циљ да редефинише појам луксуза кроз напредни дизајн, технологију, искуство вожње и безбедност, због чега се може рећи да је ово СУВ који помера границе обичног.
Xiaomi YU7 долази у три верзије
Xiaomi YU7 Стандард - верзија са задњим погоном и изузетно дугим дометом, по цени од 253.500 јуана
Xiaomi YU7 Про - верзија са погоном на сва четири точка и изузетно дугим дометом, по цени од 279.900 јуана
Xiaomi YU7 Max - верзија високих перформанси са погоном на сва четири точка и изузетно дугим дометом, по цени од 329.900 јуана
Напредни дизајн, створен да траје
Да би био прави одговор за нову еру СУВ возила, дизајн који превазилази уобичајено и одише елеганцијом и луксузом представља кључ. Xiaomi ЕВ је одувек посвећен дизајну који одолева времену, а Xiaomi YU7 то савршено доказује. Сваки детаљ спољног и унутрашњег изгледа пажљиво је обликован како би пружио префињено искуство у оквиру напредног СУВ-а који руши границе просечног.
Савршене пропорције за ванвременски стил
На спољашњости, однос међуосовинског растојања и дужине каросерије од 3:1, однос точкова према висини возила од 2,1:1 и однос ширине према висини од 1,25:1 чине основу његове привлачне визуелне композиције. Ове пажљиво избалансиране пропорције Xiaomi YU7 дају препознатљив, низак и спортски став, типичан за СУВ возила високих перформанси. Издужени однос хаубе и каросерије од 1:3 продужава предњи део возила, стварајући хаубу која је симбол аутомобилске елеганције развијане више од једног века, а притом обезбеђује и пространу зону за апсорпцију ударца ради повећане безбедности, док предњи део има простор за апсорпцију ударца од 659 mm. Са широком каросеријом и моћним задњим профилом, Xiaomi YU7 одише јасно израженим спортским карактером. У поређењу са традиционалним СУВ возилима, ови елементи дају Xiaomi YU7 пропорције, држање и линије које знатно надмашују класу којој припада, остављајући снажан и незабораван утисак већ на први поглед.
Још од представљања модела Xiaomi СУ7, умеће Xiaomi ЕВ тима у одабиру и развоју боја изазвало је изузетно позитивне реакције. На том успеху сада се гради даље, те нови Xiaomi YU7 доноси најразноврснију палету боја у својој класи, са укупно девет пажљиво бираних нијанси, од којих свака има свој јединствени карактер.
Четири боје већ су познате - Басалт Gray, Лава Оранге, Титаниум Силвер и Емералд Греен - а овом приликом представљено је још пет нових опција: Пеарл White, Оцеан Блуе, Дуск Пурпле, Shadow Теал и Dawn Пинк. Заједно чине палету која се протеже од динамичних тонова, преко елегантних, до софистицираних нијанси луксуза.
Пеарл White одише суптилним бисерним сјајем с плавичастим тоном, који при сунчевој светлости даје осећај чистоће и префињености. Остале нијансе садрже металик и бисерне пигменте на бази алуминијума, стварајући нежни сјај и дубину боје који се мењају у зависности од угла светлости. Пажљивим избором величине и распореда честица постигнут је богат и визуелно разнолик ефекат који додатно наглашава дизајнерску изврсност возила.
Када је реч о избору точкова и пнеуматика, Xiaomi YU7 нуди широк спектар опција прилагођен различитим потребама возача - са три димензије, два завршна слоја и укупно шест дизајнерских решења. За оне којима је домет на првом месту, стандардни 19-инчни точкови са дијамантским сечењем у комбинацији с гумама за дуг домет представљају одличан однос цене и перформанси, омогућавајући Max верзији да постигне домет до 760 км према ЦЛТЦ стандарду.
За возаче који преферирају тишу и удобнију вожњу, 20-инчни точкови долазе са гумама које апсорбују звук, такође оптимизованим за велики домет. Доступни су у две варијанте: Хало точкови у боји каросерије, који омогућавају домет до 760 км, и динамичнији Vortex точкови, који омогућавају домет до 750 км.
За захтевније возаче када је управљивост у питању, доступни су 21-инчни точкови са различитим ширинама пнеуматика. Пхантом точкови опремљени су ексклузивним Michelin Primacy 5 Energy гумама развијеним за Xiaomi, са оптимизованом структуром и смешом газећег слоја које побољшавају пријањање.
За возаче који желе спортски осећај и премијум вожњу, ту су 21-инчни Флорал и Петал точкови упарени са Michelin Пилот Спорт ЕВ гумама које имају уграђену звучну изолацију. Ова комбинација омогућава домет до 670 км према ЦЛТЦ стандарду. Оба сета точкова укључују и плутајуће централне капице које одржавају Xiaomi лого у усправном положају током вожње.
Иза точкова, кочиони систем додатно доприноси визуелном идентитету и перформансама: Брембо® фиксне чељусти са четири клипа, у црвеној или жутој боји.
Луксузна кабина где се функционалност стапа у дизајн
Поред упечатљивог спољашњег изгледа, Xiaomi YU7 нуди и богат избор ентеријера који комбинује стил и удобност. Доступне су четири опције унутрашњих боја - већ представљене Пине Gray, Цорал Оранге и Twilight Блуе, као и новитет у понуди: двобојна комбинација Асх Gray и Ирис Пурпле. Ове нијансе пажљиво су усклађене са девет вибрантних боја каросерије, омогућавајући широк спектар различитих стилова - од одважног изгледа „љубичаста на љубичасту“ до мноштва елегантних и софистицираних комбинација које изражавају лични стил сваког возача.
Поред визуелног утиска, ентеријер Xiaomi YU7 пружа и истински осећај луксуза. Свака површина са којом путници често долазе у контакт израђена је од меких материјала на додир, а укупно 17 м2 материјала у кабини поседује сертификат OEKO-TEX® Class 1 према међународним стандардима. То значи да су довољно безбедни и нежни чак и за директан контакт с кожом беба, пружајући родитељима додатну сигурност и мир.
Седишта су пресвучена Nappa кожом која комбинује изузетну мекоћу са снажном потпором, што доприноси дуготрајном осећају удобности чак и током вишесатних путовања.
Када је реч о седиштима, Xiaomi YU7 нуди предња седишта у „zero-gravity“ стилу, која се једним додиром обарају у положај за одмор и имају функцију масаже у 10 тачака, омогућавајући возачу да се опусти без потребе да мења седиште.
Седиште возача у „zero-gravity“ варијанти додатно је унапређено 12-слојним системом удобности и ергономским дизајном који обезбеђује оптималну потпору целом телу, пратећи природну закривљеност кичменог стуба и смањујући замор током дужих вожњи.
Путници на задњим седиштима уживају у луксузним наслонима који се могу нагнути до 135°, уз могућност подешавања између усправног угла од 100° и релаксираног положаја за одмор од 135°. Поред тога, задња седишта су грејана, а наслони за главу додатно су подебљани и проширени, пружајући бољу бочну подршку и додатни комфор у вожњи.
Луксуз се огледа и у пажњи посвећеној сваком детаљу. Испод централне конзоле, Xiaomi YU7 нуди две бежичне подлоге за пуњење снаге 80 W са скривеним системом за хлађење, који омогућава брзо пуњење телефона без прегревања. Сунчеви визири са огледалима, доступни и за возача и сувозача, нуде три нивоа осветљења и подешавање температуре светла, пружајући јаснији одраз у сваком тренутку.
Унутрашњи ретровизор поседује аутоматску функцију против одсјаја, док спољашњи ретровизори стандардно долазе са системом за детекцију мртвог угла ради веће безбедности током вожње.
За врхунски аудио доживљај ту је премиум озвучење са 25 звучника које подржава Dolby Атмос технологију и користи нови Xiaomi алгоритам за звук, како би сви путници уживали у изванредном квалитету звука, без обзира на позицију у возилу.
Климатизација у кабини пажљиво је осмишљена с акцентом на здравље и удобност - без директног издувавања, већ са благим и равномерно распоређеним струјањем ваздуха. Предњи вентил има ширину од 357 mm, док три одвојена вентилациона отвора позади стварају нежан проток. Систем је допуњен СГС Голд сертификованим ХЕПА филтером од 2,2 м² који ефикасно уклања штетне честице из ваздуха, док опција брзог дубинског чишћења освежава кабину за само 35 секунди.
Напредна звучна изолација и врхунска заштита од сунца
Xiaomi YU7 стандардно долази са двослојним ламинираним стаклом на свим верзијама - укључујући ветробранско стакло, сва четири бочна прозора и задње бочне стаклене површине. Цео аутомобил је опремљен са преко 200 побољшања за контролу буке и више од 120 акустичних материјала који ефикасно блокирају звукове из спољашње средине из свих праваца. Захваљујући водећој заптивености, изолацији звука у класи, ниво буке у кабини значајно је смањен и премашује стандарде чак и луксузних возила највишег ценовног ранга.
Xiaomi електрична возила већ дуго уживају поверење међу возачицама захваљујући изузетној заштити од сунца, а Xiaomi YU7 наставља ту традицију уз СФП100 и ПА нивое УВ заштите. Ветробранско стакло поседује трослојни сребрни премаз који ефикасно рефлектује сунчево зрачење, док су сва четири бочна прозора стандардно израђена од двослојног ламинираног стакла са заштитом од сунца. Панорамски кров додатно је заштићен двоструким слојем сребрног премаза, што омогућава врхунску изолацију од топлоте и УВ зрачења.
Max верзија иде још даље са паметним ЕЦ панорамским кровом који аутоматски затамњује стакло - једноставним додиром дугмета могуће је постепено замрачити кабину, уз још бољу термалну изолацију и заштиту од сунца него што то омогућавају класичне физичке завесе у другим возилима.
Врхунске перформансе, продужен домет и бескомпромисна удобност
Као луксузни СУВ високих перформанси, Xiaomi YU7 подиже границе могућег захваљујући сопствено развијеним „три кључним технологијама електромобилности“ - електромотору, погонској батерији и управљачкој јединици мотора. Цела гама опремљена је унапређеним мотором Xiaomi HyperEngine В6с Плус, који достиже максималних 22.000 обртаја у минути, са максималним обртним моментом од 528 Нм и снагом до 288 kW.
Модел YU7 Max развија импресивних 690 коњских снага, постиже максималну брзину од 253 км/х и убрзава од 0 до 100 км/х за само 3,23 секунде, чиме постаје најбржи СУВ по убрзању у ценовној класи испод 800.000 јуана.
Највећи домет међу великим потпуно електричним СУВ возилима
Домет представља праву меру способности једног електричног СУВ-а и уједно је један од најважнијих, али и најзахтевнијих аспеката сваког ЕВ возила. Све три верзије модела Xiaomi YU7 - Стандард, Про и Max, доносе импресивне перформансе када је домет у питању.
Основна Стандард верзија постиже домет од чак 835 км према ЦЛТЦ стандарду, што је најбољи резултат у категорији средњих и великих електричних СУВ возила. Верзије са погоном на сва четири точка, Про и Max, такође постижу изузетних 770 км домета, надмашујући конкуренцију међу AWD електричним моделима.
Ови домети омогућавају две пуне недеље градске вожње без потребе за пуњењем или до 1.000 км дужих путовања — све уз само једно пуњење.
Импресиван домет модела Xiaomi YU7 омогућен је захваљујући напредној електричној погонској платформи. Све верзије овог модела базиране су на 800В платформи са силицијум-карбидном технологијом, која омогућава високу ефикасност и супериорне перформансе.
Подржава ултра-брзо пуњење до 5.2Ц, чиме се батерија може напунити од 10 до 80% за свега 12 минута, док за само 15 минута пуњења омогућава до 620 км додатног домета. Овакве карактеристике позиционирају Xiaomi YU7 као технолошки лидер у својој класи, нудећи изузетну практичност и слободу кретања без компромиса.
Модел Xiaomi YU7 је дизајниран тако да подржава брзо пуњење на готово свим јавним пуњачима различитих провајдера, што је кључна карактеристика за практичност и флексибилност. Систем је развијен тако да омогућава пуњење било где, а компатибилност је успешно тестирана на више од 99% од укупно 1,4 милиона јавних пуњача тренутно доступних широм Кине.
Шасија врхунског квалитета која пружа луксузну вожњу вредну милиона
Xiaomi YU7 је опремљен врхунским системом огибљења који укључује предњу независну суспензију са двоструким троугластим раменима и задњу петоделну независну суспензију, двокоморни затворени ваздушни јастук у комбинацији са високоперформансним, континуирано подесивим амортизерима, Брембо® фиксне кочионе чељусти са четири клипа, као и Xiaomi Смарт Chassis системом.
За разлику од више спортски оријентисаног модела Xiaomi СУ7, YU7 постиже савршен баланс између динамичке управљивости и луксузне удобности. Свака верзија долази са стандардним Xiaomi Смарт Chassis системом, који укључује предвиђање услова на путу и адаптивно огибљење. Када систем детектује лежећег полицајца, аутоматски прилагођава тврдоћу предње и задње суспензије како би вожња била што глађа. Приликом уласка у гараже или подземне пролазе, шасија са ваздушним јастуцима може да прилагоди висину возила, смањујући ризик од оштећења услед гребања о подлогу.
Двокоморни затворени ваздушни јастуци омогућавају подешавање висине у распону од 40%, док континуирано подесиви амортизери омогућавају неприметне прелазе између спортског и удобнијег начина вожње. На неравним путевима, систем контроле амортизера ублажава вибрације и минимизира нагињање каросерије у кривинама, пружајући стабилан и сигуран осећај у вожњи.
Све верзије Xiaomi YU7 опремљене су и ВГР системом променљиве брзине управљања, који омогућава агилну управљивост при малим брзинама и стабилну контролу при већим брзинама. Са окретним радијусом од само 5,7 метара, YU7 лако може извести полукружно окретање преко три траке у једном потезу.
Убрзање и кочење су такође на врхунском нивоу, те најкраћа зауставна дистанца са 100 на 0 км/х износи свега 33,9 метара, што је резултат који се може поредити са спортским аутомобилима.
За оне који су склони мучнини у вожњи, Xiaomi је у сарадњи са болницама Хуасхан и Беијинг Тонгрен развио посебан режим за ублажавање мучнине у покрету. Након детаљног проучавања откуцаја срца, покрета очију, проводљивости коже и других реакција, шасија модела Xiaomi YU7 прецизно је подешена да ублажи нагињања возила напред-назад, бочне покрете и неправилности на путу.
Убрзање је осмишљено да буде стабилно као код брзог воза, а регенеративно кочење калибрисано је тако да смањи трзаје. Уз адаптивно огибљење, смањено је и нагињање каросерије у кривинама. Тестови су показали да овај режим смањује појаву мучнине за чак 51% и одлаже њен почетак за 16%.
Напредна технологија: заснована на 10 милиона тренинг снимака, са потпуно унапређеним „Хуман x Цар x Home“ паметним екосистемом
Рачунарска снага врхунског ранга
Електрична и електронска архитектура (ЕЕА) представља срце сваког паметног возила. Xiaomi YU7 је опремљен интегрисаним четвороделним контролним модулом, односно централним мозгом свог Електронског Контролног Мотора (ЕЕЦ), који интегрише контролере за асистенцију у вожњи, дигиталну инструмент таблу, централну контролу возила и Телематску кутију (T-Box). Овај систем објединује десетине функционалних модула, служећи као високо интегрисана централна процесорска јединица која не само да смањује величину и тежину, већ и оптимизује енергетску ефикасност целокупног система. Поред тога, ЕЕА архитектура модела Xiaomi YU7 истиче се у две кључне области. Прво, изузетна рачунарска снага. Систем асистенције у вожњи подржан је најновијом 4нм NVIDIA ДРИВЕ AGX Thor™ платформом за рачунарску обраду у возилу, која пружа моћ од 700 ТОПС (тера операција у секунди), што је више него двоструки збир две Орин X чипове.
Друго, стабилност и поузданост. Нови Xiaomi ЕЕА систем прошао је обимна и ригорозна тестирања поузданости, премашивши индустријске стандарде за тестове издржљивости за више од два пута. Његове кључне плоче су сертификоване према аутомобилском стандарду AEC-Q104, са потврдом животног века дужег од 10 година.
Xiaomi HyperVision панорамски екран са уграђеним АИ асистентом Xiaomi Hyper XiaoAI
Xiaomi YU7 долази са потпуно новим Xiaomi HyperVision панорамским екраном, који користи софистицирани троструки Мини ЛЕД низ са „Панорамском закривљеном пројекционом технологијом“. Информације се путем овог система складно и јасно пројектују на доњи део ветробранског стакла. Резултат је изузетно јасан приказ, где возачи имају оптимизовано позициониране пројекције брзине и навигације унутар свог природног видног поља. Поред тога, приликом скретања, на местима поред бочних ретровизора приказују се слике мртвог угла.
Када је возило у режиму паркирања, доступно је караоке певање без микрофона. Додатну чар доживљају, дају анимирани кућни љубимци - капибара и видра - који служе као виртуелни копилоти. Ови дигитални љубимци ослушкују гласовне команде упућене АИ асистенту XiaoAi, реагују природно на силе при скретању, па чак и „играју“ се по екранима када сапутник позове XiaoAi, пружајући забаву и деци у возилу.
Xiaomi YU7 поседује унапређеног Xiaomi Hyper XiaoAi АИ гласовног асистента, који сада ради на великом АИ моделу са подршком за мултимодалну интеракцију и гласовне команде изван возила. Систем се састоји од четири модула и система од осам микрофона, док четири гласовна модула омогућавају неометану комуникацију са возилом чак и када се корисник налази ван њега. Гласовна контрола подељена је у пет зона, што значи да сваки путник има свог личног Hyper XiaoAi асистента, а команде се међусобно не ометају.
Унапређени „Хуман X Цар X Home“ екосистем
Екосистем „Хуман X Цар X Home“ доноси низ унапређења и нових могућности. Са обе стране контролне табле налазе се дуални УСБ портови са подршком до 27W за напајање додатне опреме као што су спортске камере или телефони. Кабина је опремљена са девет магнетних тачака за монтирање додатака попут кутија за марамице, футрола за наочаре и магнетних физичких дугмића, као и новим магнетним бежичним држачем за телефон.
Основа ретровизора предвиђена је за додатно проширење, са могућношћу уградње 4К гимбал камере и АИ сензора за просторну интеракцију. 4К гимбал камера омогућава праћење уживо и гласовне позиве, што корисницима пружа могућност да издалека надгледају своје љубимце у возилу. АИ сензор за просторну интеракцију подржава шест различитих покрета руком, омогућавајући управљање без додира, попут прескакања песама или прављења фотографија.
Користан додатак је и могућност постављања најновијег Xiaomi Пад 7С Про на задњу страну предњих седишта. Задњи део крова има прошириву конструкцију, са системом кровних шина који подржава излазну снагу до 100 W и два Type-C порта за разноврсне опције пуњења. Такође, кровни носач може бити продужен за превоз бицикала или snowboard опреме, што га чини савршеним избором за љубитеље активности на отвореном и авантуре у природи.
Премијум искуство у Xiaomi аутомобилима доступно и корисницима Apple уређаја
Пре свега, искуство за iPhone кориснике значајно је унапређено кроз подршку за различите опције даљинског управљања. То укључује подршку за UWB даљинско откључавање, као и могућности управљања путем виџета Xiaomi ЕВ апликације на почетном екрану и пречица у Цонтрол Центер-у. Такође, Ацтион дугме на iPhone-u може се подесити као наменски прекидач за откључавање или закључавање возила. Ажурирања о статусу возила у реалном времену доступна су кроз функцију Аливе Статус у Xiaomi ЕВ апликацији, док се навигационе руте могу директно послати са телефона на систем аутомобила.
С друге стране, Apple екосистем је у потпуности унапређен. Apple CarPlay сада може бити постављен као виџет на радној површини и подржава истовремену употребу CarPlay-a и апликација у возилу на истом екрану. Систем аутомобила подржава Apple Мусиц за висококвалитетни онлајн streaming, док Apple Watch може самостално контролисати возило. Држач за таблет на задњим седиштима такође је компатибилан са проширеним функцијама за иПад.
Xiaomi ЕВ није штедео напоре да усаврши систем асистенције у вожњи
Цела линија модела Xiaomi YU7 долази као стандард опремљена напредним хардвером за асистенцију у вожњи, укључујући нову генерацију NVIDIA ДРИВЕ AGX Thor™ чип са рачуналном снагом од 700 ТОПС, ЛиДАР, 4Д милиметарски радар, 11 високорезолутних камера и 12 ултразвучних радара. Међу њима се истиче седам ултра-јасних камера са анти-одсјајном АЛД технологијом, које ефикасно смањују одсјај и сметње изазване задњим светлима.
Са софтверске стране, сви модели Xiaomi YU7 долазе као стандард са Xiaomi енд-то-енд системом асистенције у вожњи, који је обучен на основу 10 милиона снимака тренинга. Овај систем користи податке професионалних возача и мултимодалне велике моделе за селекцију исправних понашања возача, што је допринело угоднијем искуству вожње. Систем нуди прецизније откривање препрека, природније и правовременије реакције при маневрисању, дубље разумевање услова на путу и ефикаснију навигацију кроз раскрснице. Цела линија Xiaomi YU7 модела лансира се са овим системом обученим на 10 милиона тренинг снимака. Xiaomi је такође посвећен дугорочним и дубоким улагањима у технологију асистенције у вожњи, у сарадњи са Универзитетом Tsinghua и Универзитетом у Хонг Конгу на истраживању и развоју будућих решења.
Врхунске безбедносне функције ригорозна тестирања = свеобухватна заштита
Док неки у ауто индустрији кажу да је „безбедност највећи луксуз“, Xiaomi верује да је безбедност основни предуслов, темељ и срж свега.
Од свог лансирања, Xiaomi СУ7 постигао је врхунске оцене на релевантним безбедносним тестовима и стекао широко признање јавности и струке - укључујући и титулу „Аутомобила године“ према избору медија. Модел је добио оцену А према новим Ц-ИАСИ 3Г стандардима, што је највиша оцена међу лимузинама до сада, као и пет звездица према ажурираним Ц-НЦАП критеријумима, уз водећи резултат у класи. Према извештају Ј.Д. Power-a за 2025. о новим енергетским возилима, Xiaomi СУ7 заузео је прво место у две кључне категорије у сегменту великих потпуно електричних аутомобила.
Безбедносне карактеристике по највишим стандардима
Као други модел у понуди, Xiaomi YU7 доследно примењује филозофију „Безбедност пре свега“, са свеобухватним приступом дизајну заштите. Модел користи Xiaomi Ултра челик ултра високе чврстоће од 2200 МПа, тренутно најчвршћи топло обликовани челик у масовној аутомобилској производњи, на кључним местима, укључујући сва ојачана бочна врата и шест топло обликованих ојачања у А и Б стубовима, који заједно са структуром каросерије формирају својеврсну „конструкцију са интегрисаним заштитним кавезом“. Овај приступ значајно повећава отпорност возила у екстремним ситуацијама, попут бочних судара и превртања.
На основу ове напредне конструкције, Xiaomi YU7 доноси унапређену „Армор-Цаге“ каросерију од комбинације челика и алуминијума, у којој 90,2 одсто масе чине високоотпорни челик и алуминијумске легуре. Торсиона крутост износи 47.610 Н·м/степен, што га сврстава у сам врх СУВ сегмента.
Када је реч о пасивној безбедности, Xiaomi YU7 је развијен према изузетно високим стандардима, са више од 50 интерних тестова који у потпуности обухватају све релевантне протоколе о сударима на основу Ц-НЦАП и Ц-ИАСИ методологија. Поред тога, возило је ригорозно тестирано и развијено како би пружило оптималну заштиту женским путницима на свим местима у кабини, уз резултате који премашују захтеве поменутих безбедносних стандарда.
Када је реч о заштити батерије, и литијум-гвоздено-фосфатне и тернарне литијумске батерије у моделу Xiaomi YU7 испуњавају највише безбедносне стандарде, већ сада превазилазећи нове националне кинеске регулативе о безбедности батерија које ступају на снагу 2025. године. Поред тога, Xiaomi YU7 користи исту „непробојну заштитну облогу“ на доњој страни батеријског пакета као и модел Xiaomi СУ7 Ултра.
6,49 милиона километара тестирања у реалним условима – безбедност потврђена и у најтежим условима
Изузетна поузданост не проистиче само из високих стандарда дизајна, већ и из ригорозних тестирања безбедности и издржљивости. Током развоја модела Xiaomi YU7, укупно 653 тест возила прешла су чак 10,62 милиона километара, од чега је 6,49 милиона километара остварено у реалним условима на путу, у периоду од 539 дана. Тестирања су обухватила 296 градова широм Кине — од екстремних 53°Ц у Турпану, до -41°Ц у Хеихеу, па све до висинских услова на 5.380 метара у области Али у Тибету. Овај обимни програм тестирања потврдио је да Xiaomi YU7 поуздано функционише у свим климатским зонама и на захтевним теренима. Уз то, спроведени су бројни независни тестови који су обухватили безбедност, ефикасност, интелигентне функције и укупне перформансе возила, а сви су верификовани од стране релевантних професионалних институција.
Xiaomi YU7 оборио рекорд у 24-часовном тесту издржљивости
Посвећеност компаније Xiaomi у визији „направити сјајан аутомобил“ подразумева померање граница могућег. Модел Xiaomi YU7 недавно је успешно прошао изузетно захтевни 24-часовни тест издржљивости, осмишљен да испита крајње лимите његове снаге, аутономије, капацитета пуњења, издржљивости и поузданости. Инспирисан легендарном трком „24 сата Ле Манса“, једном од најтежих у историји ауто-мото спорта, са просечном стопом доласка до циља од око 70 одсто, овај изазов је посебно ригорозан за електрична возила, која морају истовремено да покажу дуг домет, брзо пуњење, снажне перформансе и врхунско управљање топлотом.
Под званичним надзором Кинеског центра за аутомобилске технологије и истраживања (ЦАТАРЦ), тест возило Xiaomi YU7 Max поставило је нови рекорд, прешавши невероватних 3.944 километра за 24 сата. Овим резултатом не само да су потврђене његове техничке способности, већ Xiaomi позива и друге брендове да се прикључе овом изазову - јер здрава конкуренција покреће иновације, а то значи боља електрична возила за све.