МОДНА РЕВИЈА "ПОБЕДНИЦЕ" – ВЕЧЕ ПОСВЕЋЕНО ХРАБРОСТИ, УМЕТНОСТИ И ЗАЈЕДНИШТВУ
Ревија посвећена женама које су победиле карцином дојке спојила уметност, подршку и поруку о важности бриге о себи.
WMG фондација је синоћ организовала модну ревију "ПОБЕДНИЦЕ", посвећену женама које су победиле карцином дојке и које данас својом храброшћу инспиришу друге да верују у живот, заједништво и важност превенције.
Ревија је одржана у оквиру пројекта "Превенција као гаранција", с циљем подизања свести о значају превентивних прегледа и раног откривања болести и уз поруку да је знање моћ – кад се претвори у деловање.
На писти су се, раме уз раме с професионалним манекенкама, нашле жене које су храбро корачале кроз сопствену борбу – оне нису биле само модели, већ живе приче које су својим наступом показале како снага, нада и вера у живот могу бити видљиви и инспиративни. Публика их је у исто време одушевљено поздрављала, дирнута њиховом снагом и достојанством. Ревији су присуствовали и чланови породица свих учесница, пружајући им подршку и делећи са њима тренутке поноса и емоција.
Ревија "ПОБЕДНИЦЕ" окупила је пет домаћих дизајнера – Јелену Буху (Хелена Scrittore), Милицу Матејић (Фелицита), Мају Граховац с брендом Маја Димитријевић, Предрага Ђукнића и Немању Пантелића чији је бренд НП by Немања Пантелић. Они су за ову прилику креирали јединствене моделе инспирисане личним причама жена које су победиле болест. Њихове креације, спој уметности и хуманости, симболизују снагу, лепоту и нови почетак.
– WMG фондација је настала из жеље да знање, одговорност и емпатију претворимо у стварне промене које доносе бољи живот људима. Свака од ових жена вечерас показује да промена почиње оног тренутка када одлучимо да бринемо о себи.
Кроз пројекат "Превенција као гаранција" желимо да инспиришемо жене да размишљају о здрављу на време и да верују у моћ превенције. Симболика вечерашње ревије је у томе што смо желели да покажемо да су победнице свуда око нас – зато што су болест откриле на време. Порука овог догађаја је јасна: карцином дојке је излечив ако се открије на време, а редовни превентивни прегледи спасавају животе. Кад се заједништво и подршка усмере у конкретно деловање, свака победа постаје могућа – изјавила је Ирена Петровић, директорка WMG фондације.
Октобар као међународни месец борбе против рака дојке подсећа на важност ране дијагностике, подршке и едукације. Захваљујући подршци компаније АстраЗенеца и удружења жена које су прошле кроз процес лечења, ревија је показала колико заједнички напор може да промени начин на који говоримо о превенцији и здрављу.
– У компанији АстраЗенеца дубоко верујемо да свака жена заслужује правовремену дијагнозу, савремену терапију и живот без страха од карцинома дојке. Поносни смо што смо део ове иницијативе, која окупља медије, здравствене институције, удружења пацијената и лекара, са заједничким циљем да унапредимо исход лечења у Србији. Као шведска компанија, посебно ценимо сарадњу између Србије и Шведске, јер верујемо да успешан шведски модел превенције и лечења може бити драгоцена инспирација за унапређење приступа, раног откривања и савремене терапије у нашој земљи. Наша посвећеност иновацијама није само научна, већ и дубоко људска – јер верујемо да заједно можемо допринети да све више жена побеђује у овој борби – изјавио је Александар Трипковић, директор компаније АстраЗенеца за Србију.
Ревија "ПОБЕДНИЦЕ" део је ширег пројекта "Превенција као гаранција", у оквиру којег WMG фондација наставља да развија иницијативе које повезују здравље, знање и друштвену одговорност. Порука вечери била је јасна – превенција је први корак ка победи, а подршка заједнице њен најважнији ослонац.