Када је орао најопаснији?
Владар неба често делује незаинтересовано и одсутно, али у тим тренуцима је обично кобан.
Читавих 12 месеци трајала је еуфорија код навијача Србије пред Светско првенство у Катару – од оне чувене победе у Лисабону до првог меча на Мундијалу с Бразилом готово да дан није прошао да се не помене репрезентација Србије и кују планови како доћи до четвртфинала или полуфинала.
Хладан туш на врелом арабијском песку утицао је на то да пред Европско првенство, на које се Србија пласирала после пуне 24 године, набој не буде ни приближно велики као 2022…
Нема много медијских нагађања и прогноза набијених превеликим оптимизмом какав би пут могла да има селекција Драгана Стојковића на путу ка завршници такмичења, нема ни куражних најава репрезентативаца о томе да ће далеко догурати... Мирно и умерено. Некако су сви сагласни да би пролазак групе у којој нас чекају Енглеска, Словенија и Данска био велики успех.
Али као што је орао најопаснији када делује незаинтересовано, и у тим тренуцима бива кобан по плен, тако се надамо да ће оваква увертира много више од еуфорије пријати српским Орловима.
Управо такав сценарио призива нова реклама компаније Mozzart, једног од главних спонзора репрезентације Србије. Уз нарацију легендарног глумца Дејана Ђуровића, добитника награде за лепоту говора 2016. године, који се прославио синхронизацијом научно образовне серије „Опстанак“ и ништа мање легендарну музику из култне серије „Повратак отписаних“, Mozzart шаље јаку поруку пред ЕУРО 2024 у Немачкој: