Компанија Спотифај и фудбалски клуб Барселона продужили партнерство до 2030.
Шведска стриминг компанија Спотифај објавила је данас да је продужила партнерство са фудбалским клубом Барселона до 2030. године и тиме, како је навела, наставила сарадњу која редефинише начин на који се навијачи, играчи и уметници повезују.
Споразум обухвата како мушки, тако и женски фудбалски први тим Барселоне, укључујући и брендирање на дресовима за тренинг, док права на назив стадиона Спотифај Камп Ноу остају важећа до 2034. године.
- Ово партнерство, започето 2022. године, донело је незаборавне тренутке, од дресова са мотивима уметника до интерактивних акција за навијаче, комбинујући музику и фудбал на глобално препознатљив начин. Продужење уговора одражава заједничку посвећеност обликовању модерног искуства за навијаче и померању граница партнерстава између клубова и платформи - наводи Спотифај на својој веб страници.
Шведска фирма доминира глобалним музичким стримингом са око 700 милиона корисника, а њена тржишна вредност се процењује на око 128 милијарди евра.
Фирма је недавно саопштила да ће њен суоснивач и досадашњи извршни директор Данијел Ек крајем године прећи на функцију извршног председника, док ће руководство преузети два нова извршна директора – Густав Содерстром и Алекс Норстром – који ће од 1. јануара 2026. године делити ову улогу.