ЕВРОЛИГА ОБЈАВИЛА: Звезда у НАЈУЖЕМ избору!
Ласкаво признање...
Кошаркашки клуб Црвена звезда добио је у четвртак увече велико признање, пошто се поново налази у најужој конкуренцији клубова који ће бити награђени за најбоље маркетиншке активности и маркетинг међу свим клубовима Евролиге и Еврокупа.
ОВАЈ МЕЧ ЈЕ МОРАЛА ИГРАТИ СРБИЈА: Познат први полуфиналста ЕП
У ДАНУ КАДА СЕ ИГРА МАЈСТОРИЦА АБА ЛИГЕ! Суд оборио одлуку, Остоја није председник ЈСД Партизан
АТАМАН КРЕНУО СА ПОЈАЧИЊИМА: Потписао Адетокумбо! (ФОТО)
Звезда је већ освајала друго и треће место у више наврата за најбољи маркетинг у конкуренцији свих клубова Евролиге и Еврокупа (42 клуба), а поново се налази у најужој конкуренцији међу осам клубова (од којих су два из Еврокупа и шест из Евролиге).
Клубови су имали могућност да кроз видео презентације представе све оно што су урадили у сезони која је на измаку: кампање за продају карата, маркетиншке акције, промоције, друштвено одговорне акције, додатне активности и акције које су промовисале све вредности такмичења и клуба који учествује у тим такмичењима.
Црвена звезда је то урадила кроз атрактивну презентацију у којој је наратор био легендарни кошаркаш и капитен клуба, играч Басконије, некадашњи репрезентативац и вишеструки освајач награде Алфонсо Форд – Игор Ракочевић.
У најужој конкуренцији за такмичарску сезону 2022-2023 нашли су се следећи клубови: Анадолу Ефес Истанбул , Црвена Звезда, Бајерн Минхен, Фенербахче Беко, Париз, Хамбург, Виртус Болоња и Жалгирис Каунас.
Црвена звезда је у последњих шест година редовно у најужој конкуренцији за ово признање.
Проглашење најбољих биће 4. јула ове године.
БОНУС ГАЛЕРИЈА
Погледајте како изгледа Мина, супруга Немање Недовића