ГРОБАРИ БЕСНИ ЗБОГ ДВЕ СТВАРИ: Стигао одговор од челника Партизана!
Ускоро се очекује почетак нове сезоне у Евролиги, а Партизан је увео одређене новине које се никако не свиђају делу навијача црно-белих. Нису баш благонаклоно prihhvatili цене сезонских улазница, а засметала им је и платформа Парт плус као и коришћење алтернативних грбова.
Део навијача није задовољан одређеним пословним потезима клуба из Хумске, а Б92 спорт је добио одговор на то који је тачно циљ наведених новина.
Овај портал је разговарао са челним људима освајача АБА лиге и домаћег првенства из прошле сезоне и добијене су информације које би требало да открију позадину поменутих одлука.
Када је реч о увођењу Парт плус платформе за коју се плаћа месечна претплата, у питању је стратешки пројекат започет током лета 2025. године, с циљем унапређења видео садржаја за навијаче.
Из клуба наводе да је, поред побољшања продукције, опреме и монтаже, опремљен и нови студио у којем ће се снимати подкасти (планиран је један недељно током сезоне), као и емисије у којима ће учествовати клупске легенде.
Оно што је вредно напоменути јесте да из Партизана наглашавају да је Парт осмишљен као самоодржива платформа. Циљ је да се кроз претплату приходује новац који ће се даље улагати у нове медијске пројекте.
Као кључну предност у односу на, на пример, кабловски канал, из клуба истичу да је ово "далеко повољнији начин за 'pay ТВ' платформу" која за мање новца нуди више квалитетног садржаја. Партнер у овом пројекту је компанија Солидспорт.
Други извор незадовољства навијача су такозвани "алтернативни грбови", који су се појављивали на клупским дресовима и промотивном материјалу.
Из клуба се јасно поручује да "по свом статуту Партизан има један једини грб", који је пре шест-седам година допуњен звездицама (златна за европску титулу, две сребрне за 20 титула државног првака).
Међутим, од пре три сезоне, уз главни грб, у употребу су уведени поједностављени или специфични симболи, као и сезонске боје, с циљем да се свака сезона учини јединственом.