ФОРМУЛА 1: Ландо Норис покорио Мексико и преузео лидерство у генералном пласману!
Возач Мекларена Ландо Норис победник је трке у Мексику.
Британац је после ове победе прескочио Оскара Пјастрија у генералном пласману возача.
Друго место је уз доста среће заузео Шарл Леклер, а трећи је Макс Ферстапен.
Јунак трке у Мексику је Оливер Берман, који је уз доста среће на крају завршио на четвртом месту и то испред Оскара Пјастрија, који је тако изугбио место у генералном пласману, па тако сада Ландо Норис има бод више од Аустралијанца.
Шесто место је припало Кимију Антонелију, иза њега је клупски колега Џорџ Расел, док су бодове на овој трци освојили и Хамилтон, Окон и Бортолето.
Норис је тако успео да прекине серију од четири трке на којима није славио ниједан возач Мекларена.
Имали смо један турбулентан старт трке, где је главну реч водио Макс Ферстапен. Холанђанин је трку кренуо са петог места и покушао је у првој кривини да обиђе Луиса Хамилтона.
Пошто у томе није успео, морао је да настави право и да преко травнате подлоге се врати на стазу, што је утицало да остане на истом месту.
Овај маневар је осудио Џорџ Расел који је сматрао да Макс треба да се казни због тога што је урадио.
Добар старт трке имали су возачи Ферарија, чак је Шарл Леклер успео у једном тренутку првог круга да обиђе Ланда, али је био приморан да препусти Норису прво место.
Није то било све од слетања са стазе. Већ у трећем кругу уследила је борба између Хамилтона и Ферстапена, која је на крају резултовала тиме што је Британац добио казну од десет секунди јер је слетео са стазе и тако скратио кривину.
Луис је имао сигурно треће место и да није било ове казне, имао би велике шансе да се нађе на подијуму. Али једноставно ово није његова година, па је после казне се вртео негде око осмог места.
Један од возача који су обележили ову трку био је Оливер Берман, млади Британац је успео да искористи инциденте са старта трке у дође до четвртог места.
После занимљивог старта трке, уследио је потом један мирнији период, где се Норис одвојио од Леклера, а Шарл од остатка каравана има пристојну разлику.
И онда су се сви окренули стратегији и промени гума.
Пјастри је био углавном у борби са возачима Мерцедеса, где је Расел пре свега затражио да замени позицију са Антонелијем.
То је дало разултата, али не до краја трке, јер је Пјастри на десет кругова до краја успео да обиђе Британца, који је онда одржао реч и дозволио свом клупском колеги да се врати испред њега.
Макс Ферстапен је имао другачију стратегију у односу на остале возаче, јер је трку почео на средње тврдим гумама, али овај распоред је утицао да после буде на меким гумама, што је актуелног првака света довео до трећег места.
Онда смо имали спектакуларан крај трке. Прво је Оскар Пјастри обишао Расела, па је Британац потом одлучио да врати место Антонелију.
Рекли смо да је Берман јунак трке. јер је успео да остане испред Пјастрија, али уз доста среће, јер је виртуелно возило безбедности истакнуто на два круга до краја.
То је са друге стране помогло и Шарлу Леклеру да задржи друго место у односу на Макса Ферстапена, који на крају може бити задовољан, с обзиром да је трку кренуо на петом месту.
Следећа трка је у Бразилу на стази Интерлагос.