ТИК ПРЕД УС ОПЕН: Шокантна промена због Новака Ђоковића!
Најбољег српског тенисера, Новака Ђоковића очекује наступ на последњем гренд слему у сезони, УС Опену, а његов спонзор, Лакост направио је једну занимљиву промену због њега.
Ради се о чувеном француском бренду који постоји још од 1933. године, а који облачи Новака Ђоковића.
Препознатљива је по симболу крокодила, али је због најбољег српског тенисера избачена модна линија са знаком зелене козе.
Наиме, с обзиром да се ради о планетарно најбољем играчу свих времена односно "Греатест оф all тиме" за шта је скраћеница ГОАТ што у преводу значи коза, Лакост је одлучио да избаци колекцију са симболом те животиње.
Како она изгледа можете погледати у снимку испод:
Иначе, у четири наврата промењен је стил Лакоста, па је од првобитне верзије где је крокодил био без натписа, касније је 1984. године промењен дизајн и додат назив бренда, да би додатно модернизован био 2002, па 2011. године.
Новака Ђоковића за неколико дана очекује старт учешћа на УС Опену, а први ривал ће му бити 19-годишњи Американац и 48. играч света Лернер Тиен.