Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

АУТО-ПУТ КРОЗ БЕОГРАД ПРЕТВАРА СЕ У БУЛЕВАР! Да ли ће се тиме смањити гужве?

25.08.2021. 13:45
Пише:
Србија Данас/РТС
auto-put
ауто-пут / Извор: Профимедиа

Када следеће године буде завршена обилазница око Београда, створиће се услови да ауто-пут од Бубањ Потока до петље "Београд" буде претворен у градску саобраћајницу

По саобраћајним гужвама у такозваном "шпицу" рекло би се да ауто-пут кроз Београд и сада личи на булевар. Хоће ли се од Бубањ Потока до петље "Београд" брже стизати када та деоница званично постане градска улица?

ШТА СЕ ВЕЋ ГРАДИ, А ШТА ЋЕ ТЕК? Београд претходних година постао највеће градилиште у Европи!

ШТА СЕ ВЕЋ ГРАДИ, А ШТА ЋЕ ТЕК? Београд претходних година постао највеће градилиште у Европи!

ТЕМЕЉНА ЈАМА НИЈЕ БИЛА ПРОПИСНО И ДОВОЉНО ОБЕЗБЕЂЕНА: Сутра саслушања одговорних за урушавање зграде на Врачару

ТЕМЕЉНА ЈАМА НИЈЕ БИЛА ПРОПИСНО И ДОВОЉНО ОБЕЗБЕЂЕНА: Сутра саслушања одговорних за урушавање зграде на Врачару

Мобилна експозитура Банке Поштанска штедионица у суботу на пијаци "Каленић"

Мобилна експозитура Банке Поштанска штедионица у суботу на пијаци "Каленић"

Када следеће године буде завршена обилазница око Београда, створиће се услови да ауто-пут од Бубањ Потока до петље "Београд" буде претворен у градску саобраћајницу.

Претварање ауто-пута у булевар, који би одржавао Град, требало би да унапреди саобраћај у широј градској зони.

Марко Стојчић, главни градски архитекта, рекао је да ће то значити да ће зауставна трака постати додатна трака где год постоје просторне могућности с обзиром на то да има доста улаза, односно излаза на сам ауто-пут - "то су зоне где не можемо да имамо трећу траку".

- Махом ће она бити у функцији у читавој дужини у оба смера, биће могуће на више места приступити тој саобраћајници, што ће значити да она неће бити препрека која је делила град на две целине - рекао је Стојчић.

Створиће се услови и за нове прикључке.

- Неке од саобраћајница у будућој мрежи да прикључимо и тиме скратимо дистанце које у данашњем третману функционишу у кружном систему где ви морате да изађете на један излаз и направите велико путовање кроз урбани део града па поново изађете на ауто-пут. Ранг ове саобраћајнице ће бити као што је делимично изведени унутрашњи магистрачни полупрстен - каже Стојчић.

До краја године биће урађена студија о режиму саобраћаја у зауставним тракама, новим прикључцима и начину одржавања. Потом треба урадити пројекте за планиране измене и наравно, све то изградити.

Да ли ће претварањем ауто-пута у градску саобраћајницу гужве бити смањене или ће, због боље повезаности, можда бити повећане, зависиће и од тога колико ће возача користити обилазницу.