Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Лекција за цео живот: Владимир је изгубио новчаник у центру Београда, па добио ОВУ поруку

03.08.2017. 16:08
Пише:
Србија Данас
Vladimir Trifunović
Владимир Трифуновић / Извор: Фото: Facebook/Vladimir Трифуновиц

"Унутра сав новац, документа, картице"

Београђанин Владимир Трифуновић на свом Фејсбуку недавно је поделио шта му се десило када је изгубио новчаник у центру Београда.

ОБОРЕН РЕКОРД! НАЈТОПЛИЈИ ДАН У 2017. ГОДИНИ! Ево колико је измерено степени! (ФОТО)

- Не знам колика је вероватноћа за овако нешто али јутрос смо се враћали Рудхаман и ја са Sunday Беат-а, стандард доручковали и чекали такси на аутобуској станици код хотела Москве.

Док смо чекали, непотребно сам спустио новчаник да ме не жуља на клупицу где се чека бус. Стиже такси, устајемо и седамо у исти. Руда брат ме пита "Је л' си узео новчаник" - на шта му ништа не одговарам, јер је седео испред мене, и видно уморан га нисам ни чуо.

Настављамо даље ка Цветковој пијаци, јер пи*имо на Звездару и Миријево да се одбацимо и тек ту скапирам да ми нема новчаника...

Проверавамо брзо све. Скапирам да ми је остао на клупици код хотела Москва. Таксиста Шумахер нас враћа за десет минута назад летећи на "зеленом таласу" семафора. Међутим - ништа...

Нема новчаника, унутра сав новац који сам имао, сва документа, картице - ма све... Ништа, прегледали смо око станице мало около да га неко можда није ту бацио и узео новац. Међутим нема ни трага од новчаника.

Враћамо се назад до брата Србе да нам да новац да платимо човеку такси.

У целом том путу причамо Илија и ја као два шамана о карми, енергији и како "јебеш паре, ма само документа да се врате" и провуче се идеја да можда напишем на фејсу да ми је нестао новчаник ако неко можда укуца моје име и презиме са личне карте.

Градски архитекта постао тата, а ћерки наденуо латинско име које има ПРЕЛЕПО ЗНАЧЕЊЕ

Нисмо хтели да се мрачимо, већ наводно 'ајде да верујемо да га је нашла добра душа.

И као што кажу "шта мислиш, то и призиваш" - пишем јутрос статус да ми је нестао новчаник и да, ако га је нашао неко, можда нека ми барем документа врати.

Мењам и профилну да би ме лакше препознали online - кад након 30 минута улазим у поруке где стоји "1 Message Request" (ту стоје поруке од људи који ти нису пријатељи). Отварам поруку, а мени пише Тео Павловић: "Бураз, да ниси ти можда заборавио новчаник?"

SD Crvena zvezda
СД Црвена звезда / Извор: Србија Данас

У тоталној неверици да ме је човек већ нашао и писао ми је - размењујемо информације, купим новчаник одмах потом, мало смо се упознали и попричали.

Поштен налазач добио је мало више од заслужене награде него што то неписано правило наводи и можда ћемо у месецима који долазе чак и нешто радити, јер ради у угоститељству :) Суштина целе приче је да без обзира шта вам се деси, увек то гледајте са неке позитивне стране, надајте се да бољем, јер заиста оно што мислимо то и привлачимо. Могао сам да псујем себе или тог налазача како ми је "узео све" итд, а уместо тога сам га благосиљао и говорио "нека му је са срећом и нека барем лепо потроши тај новац - једино нека ми врати документа, јер - шта ће му :Д" - а добио сам на крају много више, па, можда и пријатеља за живота.

Исповест возача ГСП који вози и по највећој врућини: Како бих издржао, ујутру морам да обавим овај ритуал

Хвала, Небојша, братино и бритка поштена сабљо!