Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Нова улица ИСКОРЕНИЋЕ саобраћајне гужве у Новом Београду

17.04.2018. 17:44
Пише:
Србија Данас/Блиц
Novi Beograd
Нови Београд / Извор: Профимедиа

Процењена вредност радова 320 милиона динара

Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Београда расписала је тендер за пројектовање и извођење радова на спајању Булевара уметности и Булевара Црвене армије.

Ово је за сада једини правац на Новом Београду који сече железничка пруга, а не постоји надвожњак, подвожњак или путни прелаз. Осим тога, непосредно уз пругу налази се раскрсница са новим булеваром, приступним путем Мосту на Ади (Булевар хероја са Кошара).

Процењена вредност радова је 320 милиона динара, док је конкурсном документацијом одређено највише 16 месеци за израду пројекта и за извођење радова, од дана увођења извођача у посао.

Novi Beograd
Нови Београд / Извор: Фото: Google maps

- Тиме ће се омогућити квалитетна саобраћајна веза између делова Новог Београда који су сада раздвојени железничком пругом и тиме ће се растеретити постојеће саобраћајнице. Након пробијања железничког насипа уследиће изградња подвожњака, који ће бити пројектован са по три траке за сваки смер, са разделним појасом, обостраним тротоарима и бициклистичким стазама без препрека, док ће отвор испод железничке пруге бити 4,5 метара. Радови ће бити изведени са минималним прекидима железничког саобраћаја – најавио је градски менаџер Горан Весић.

goran vesic
горан весиц / Извор: Србија Данас

Постојећа магистрална пруга има два колосека, навео је градски менаџер, а подвожњак ће се пројектовати и градити тако да се остави простор за будућу изградњу још по једног колосека на железничком насипу.

- Техничка документација коју ће најповољнији понуђач морати да уради обухвата идејно решење за потребе прибављања локацијских услова, затим идејни пројекат са студијом оправданости, пројекат за грађевинску дозволу, пројекат за извођење радова и пројекат изведеног објекта - додао је Весић.

Он је нагласио да је за спајање Булевара уметности и Улице Др Агостина Нета, Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Београда већ расписивала тендер током 2015. године, међутим, није било заинтересованих понуђача.

- Пробијање железничког насипа није непознато домаћој грађевинској оперативи, с обзиром да је на истој железничкој прузи, на укрштању са Улицом Јурија Гагарина успешно изграђено 200 метара железничког моста са измештањем контактне мреже и све то без дужих прекида у железничком саобраћају - закључио је градски менаџер.