Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

БЕОГРАЂАНЕ ИЗНЕНАДИО РАЧУН ЗА ИНФОСТАН: Рачуни већи, а дужницима уз уплатницу могуће и утужење

15.07.2021. 09:46
Пише:
Србија Данас/Новости
Infostan
Инфостан / Извор: Србија Данас

Из предузећа уверавају да се цена комуналних услуга није повећавала, нити је у наредном периоду најављено било какво посклупљење.

Заједно са рачунима за јунске комуналије, поједини суграђани у сандучићима су затекли и коверте ЈКП "Инфостан технологије", са опоменама пред утужење.

ДЕТАЉАН СПИСАК: ЈКП "Јавно осветљење" изводи радове на више локација

ДЕТАЉАН СПИСАК: ЈКП "Јавно осветљење" изводи радове на више локација

"НИЈЕ ТРЕБАЛО НАСТАВИТИ СА РАДОВИМА, ТО НИЈЕ ДОГОВОР СКУПШТИНЕ ГРАДА" Огласио се Весић о случају у Блоку 37

"НИЈЕ ТРЕБАЛО НАСТАВИТИ СА РАДОВИМА, ТО НИЈЕ ДОГОВОР СКУПШТИНЕ ГРАДА" Огласио се Весић о случају у Блоку 37

ШТА МИ МОЖЕМО ДА ЗАПАЛИМО, НИ ВАТРОГАСЦИ НЕ МОГУ ДА УГАСЕ: Најчешће грешке грађана које задају главобоље херојима нације

ШТА МИ МОЖЕМО ДА ЗАПАЛИМО, НИ ВАТРОГАСЦИ НЕ МОГУ ДА УГАСЕ: Најчешће грешке грађана које задају главобоље херојима нације

Чак и дуг од неколико стотина динара вредан је "претеће" пошиљке. Осим овога, Београђани се непријатно изненађују последња три месеца, будући да им је рачун за "Инфостан" већи за око 200 динара сваки пут. Ипак, из предузећа кажу да је реч о лажној узбуни.

Како се пожалила Снежана Ч. из Скојевског насеља, у последња три месеца рачун за "Инфостан" јој је виши за 370 динара, а не може да утврди разлог. Исти случај има и суграђанка са Канаревог брда.

- Није то велика разлика, али волела бих да знам на основу чега - каже Снежана. - Дуго плаћам скоро фиксну цену, и сада ме је ово баш изненадило. Нисам никада "Инфостан" платила 10.000 динара.

Из предузећа уверавају да се цена комуналних услуга није повећавала, нити је у наредном периоду најављено било какво посклупљење.

Plaćanje
Плаћање / Извор: Профимедиа/илустрација

- Корисници могу уложити рекламацију на износ директно даваоцу комуналне услуге или нама, а ми ћемо је проследити надлежном предузећу на решавање - кажу у "Инфостану".

- Уколико предузеће које испоручује комуналну услугу утврди да је рекламација оправдана, по налогу даваоца услуге врши се корекција задужења, о чему се обавештава корисник. Предузеће је корисницима омогућило да све рекламације могу послати електронским путем.

И док се корисници жале на увећање, дотле "Инфостан" покушава да наплати заостала дуговања. Тако је почело достављање опомена пред утужење, како би се суграђанима омогућило да неизмирене обавезе плате пре покретања поступка принудне наплате и како не би плаћали додатне трошкове предујма и камате. Према евиденцији система обједињене наплате, број поступака принудне наплате креће се између један и два одсто.

Попусти

Погодност на мобилној апликацији и порталу е-Сандуче, која у овом тренутку броји више од 160.000 корисника, је могућност плаћања редовних рачуна, утужења, репрограмираних обавеза и опомена. ЈКП "Инфостан технологије" награђује кориснике електронског плаћања додатним промотивним попустима и уштедама.