Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Уживо у програму позвао Београдске топлане: Јутро је било мирно, а онда је Весић окренуо њихов број (ВИДЕО)

19.10.2020. 10:48
Пише:
Србија Данас
goran-vesic
горан-весиц / Извор: Србија Данас / Саша Џамбић

Заменик градоначелника уживо пријавио грејни квар у Раковици

Заменик градоначелника Београда Горан Весић, одговарајући јутрос на питање зашто у појединим деловима града грејање данас не ради иако је грејна сезона почела, како је и сам изјавио, неколико дана пре 15. октобра, рекао је да је градски систем велики и да може доћи до одређених проблема те позвао грађане да се за све приговоре и пријаве кварова у својим становима обрате на број телефона 011/2090-300.

На опаску да на телефонски број у диспечерском центру Београдских топлана за приговоре и пријаве кварова нико не одговара, Горан Весић је пред камерама сам позвао овај број и ступио у контакт са дежурним диспечером.

БЕОГРАЂАНИ СЕ ПЛАШЕ ПОЛИЦИЈСКОГ ЧАСА! Поједини пристају на све само да поново на снагу не ступи ЗАТВАРАЊЕ

БЕОГРАЂАНИ СЕ ПЛАШЕ ПОЛИЦИЈСКОГ ЧАСА! Поједини пристају на све само да поново на снагу не ступи ЗАТВАРАЊЕ

''Tiršova 2'' биће најсавременија клиника у региону: Инвестиција вредна 75 милиона евра!

''Tiršova 2'' биће најсавременија клиника у региону: Инвестиција вредна 75 милиона евра!

БЕОГРАД И ЗАГРЕБ ИМАЈУ ИСТОГ "ЗЛОСРЕТНОГ РИБАРА" Прешао је велики пут и МИСТЕРИОЗНО НЕСТАО, завршио на Калемегдану

БЕОГРАД И ЗАГРЕБ ИМАЈУ ИСТОГ "ЗЛОСРЕТНОГ РИБАРА" Прешао је велики пут и МИСТЕРИОЗНО НЕСТАО, завршио на Калемегдану

Уживо у програму сазнало се да је јутрос било 30-ак позива у диспечерски центар Београдских топлана те да су екипе већ на терену. Потом је Горан Весић сам пријавио квар у једној згради у Раковици.

Првог дана почетка грејања, како је наглашено у разговору, било је 870 приговора и рекламација, сада се тај број на дневном нивоу свакодневно смањује. Весић је и објаснио зашто се дешава да људи дуже чекају на јављање дежурног диспечера.

- Уколико телефон звони, то само значи да је у том тренутку свих 12 линија заузето, али везу је могуће добити. Треба само бити стрпљив, а квар је могуће пријавити и преко Беосервиса, преко мејла, твитера и екипе одмах излазе на терен - нагласио је Горан Весић, заменик градоначелника главног града.

Весић је истакао и да су градске топлане надлежне и одговорне за спровођење грејања само до станова, али да излазе у сусрет људима и кад имају проблема са грејним телима у самом стану. 

Како је нагласио, све топлане функционишу и велики системским проблема засад нема.

- Проблем је био са котларницом у Топчидеру, то је војна котларница, ми плаћамо то грејање и са њом се греју делови Топчидера и Сењака. Међутим, она ће сада ући у функцију и то је био једини системски проблем који смо имали - додао је Весић.

Говорећи о грејним капацитетима у главном граду, Весић је истакао да главни град има 14 топлана, преко 22 котларнице и да греју 318.000 станова односно 22.500.000 м2.