СТИГЛЕ ДВЕ ПОНУДЕ НА ТЕНДЕРУ ЗА НАПЛАТУ КАРАТА: Обема за најмање 0,65 одсто нижи проценат од оног који је Ђилас дао "Бус плусу"
На јавну набавку за избор партнера за експлоатацију и одржавање система за наплату карата и управљање возилима у јавном линијском превозу путника у Београду стигле су две понуде.
Реч је о конзорцијуму компанија Бус Логиц д.о.о Пожаревац и Пента д.о.о, Пула (Хрватска) и конзорцијуму компанија Кенткарт southeast еуропе д.о.о Београд, Кенткарт Еге Електроник Sanayi Ве Тицарет Аноним Сиркети, Истанбул и Кент Карт Анадолу Електроник Sanayi Ве Тицарет Аноним Сиркети, Истанбул (Турске).
СВУДА ЗА МАЊЕ ОД ПОЛА САТА: Весић открио како изгледа трећа линија метроа која повезује Нови Београд и Бањицу (ФОТО)
Караван зимнице и овог викенда на пијаци "Блок 44"
"ПРОТИВ СКРАЋЕЊА РАДНОГ ВРЕМЕНА" Весић: Зашто Београд да испашта због кршења мера на Копаонику?
Стручна комисија ће након данашњег отварања понуда у законски предвиђеном року прегледати пристиглу документацију након чега ће бити донета коначна оцена о избору најповољније понуде, односно понуђача - каже Јовица Васиљевић, секретар за јавни превоз у Београду
Он додаје да ће наручилац у законском року објавити да ли су пристигле понуде исправне и да ли ће након спроведеног поступка јавне набавке, бити изабран партнер Града Београда за експлоатацију и одржавање система за наплату карата и управљање возилима у јавном линијском превозу путника у Београду.
Оно што могу сада да кажем јесте да је један од понуђача понудио да проценат који би добијао за своје услуге од града буде 7,79 одсто а други 7,88 одсто. Оба процента су битно нижа од 8,53 одсто колико сада добија партнер.
Васиљевић каже и да су у Секретаријату за јавни превоз очекивали да ће се пријавити још понуђача, посебно јер је у претходних пар месеци било интересовања великих компанија из Француске, Азербејџана и Јапана али да њихове понуде ипак нису стигле.
Јавна набавка за избор партнера за експлоатацију и одржавање система за наплату карата и управљање возилима у јавном линијском превозу путника у Београду, расписана је крајем 2020. године, а рок за пријаву истекао је данас. Набавка се спроводи по моделу јавно-приватног партнерства на период од 13 година.