АКЦИЈЕ ДОБРОВОЉНОГ ДАВАЊА КРВИ И ОВОГ ЛЕТА ИСПРЕД ЛИДЛ ПРОДАВНИЦА
Лидл Србија и Црвени крст Србије и ове године удружују снаге кроз хуманитарну кампању "Мој си тип", како би допринели у обезбеђивању стабилнијих резерви крви током летњих месеци.
У том циљу ће, у периоду јуна, јула и августа, бити организоване акције добровољног давалаштва у бројним градовима широм Србије, а добро познати трансфузиомобили Института за трансфузију крви Србије и Завода за трансфузију крви Војводине традиционално ће се налазити на паркинзима испред Лидл продавница.
Знајући да је за стабилно снабдевање здравственог система потребно најмање 40 добровољних давалаца крви на 1.000 становника годишње, Лидл Србија жели да подстакне солидарност у заједници и грађанима обезбеди лак и доступан начин за тај хумани гест. Постављање мобилних трансфузионих центара омогућава потрошачима да, уз свакодневну куповину, учине и једно добро дело, пружајући помоћ онима којима је најпотребнија.
Лидл Србија позива све грађане старости од 18 до 65 година да се прикључе акцији и дају крв у мобилним центрима – трансфузиомобилима, који ће током наредног периода бити постављени према следећем распореду:
- Панчево (Милоша Обреновића 12Б) – 13.6.2025, од 9 до 12х
- Бечеј (Данила Киша 10а) – 17.6.
- Врбас (Маршала Тита 2) – 27.6.
- Сента (Петефи Шандор 45) – 30.6.
- Инђија – Краља Петра И 22 – 2.7, 16.7, 30.7, 13.8. и 27.8, од 9 до 11х
- Зрењанин – Булевар Вељка Влаховић 64 - 19.7, од 8 до 11х
Акције ће бити реализована и још испред пет београдских продавница, као и у Новом Саду, на адреси Иве Андрића 16. Тачан распоред биће објављен благовремено на званичним друштвеним мрежама компаније Лидл Србија и Црвеног крста Србије.
Компанија Лидл је за Волонтере Црвеног крста и стручне тимове из трансфузиолошких служби, припремила окрепљење, као мали знак пажње током трајања кампање.
Поменута иницијатива део је шире сарадње Лидла и Црвеног крста Србије, која се континуирано развија кроз различите друштвено одговорне активности, седму годину заредом. Овогодишњом донацијом Црвеном крсту, у износу од 1.500.000 динара, компанија је додатно оснажила систем добровољног давалаштва крви у земљи, пружајући снажан ослонац волонтерима „Клубова 25“. Лидл је, осим тога, учествовао и у акцијама поводом обележавања Националног дана добровољних давалаца крви и Недеље Црвеног крста, а крајем прошле године успешно је спровео и кампању „Мала дела – велика магија“, у оквиру које је, уз подршку потрошача, прикупљено 6.300.000 динара за кориснике народних кухиња Црвеног крста Србије.