СУДАР ЦРНЕ РУПЕ СА НЕЧИМ ШТО ДО САДА НИЈЕ ВИЂЕНО! Астрономи у чуду, права СВЕМИРСКА МИСТЕРИЈА!

24.06.2020. 17:53
Србија Данас/Гизмодо
Crna rupa
Црна рупа / Извор: Профимедиа

У сваком случају, објекат представља нешто што астрономи нису раније видели

Астрономи се и даље чешу по глави због открића судара црне рупе са мистериозним објектом неуобичајене величине и масе. Ново истраживање објављено у научном часопису "The Astrophysical Јоурнал Letters" описује судар црне рупе са објектом који тек треба да буде идентификован.

У тренутку судара, црна рупа била је 23 пута тежа од Сунца, а неидентификовани објекат само 2,6 пута.

НЕЗАБОРАВНО ЛЕТОВАЊЕ У СРБИЈИ! Ако сте одлучили да одмор проведете на Копаонику, ову понуду не треба да пропустите

РЕВОЛУЦИЈА У ЗДРАВСТВУ: НАУЧНИЦИ ПРОНАШЛИ ЛЕК ЗА РАК? Код оболелих зауставио ширење тумора, двоје се излечило!

СВЕЧАНИ ПРИЈЕМ У КРЕМЉУ: Путин одржао здравицу и упутио поруку свим Русима

Научници наводе да би мањи објекат могла да буде црна рупа или неутронска звезда, која је супергусти остатак експлодиране звезде. Уколико је реч о црној рупи, то би била најмања икада откривена - најлакша до сада откривена је била пет пута тежа од Сунца.

С друге стране, неутронска звезда масе 2,6 Сунца била би најтежа икада откривена, јер је до сада најтежа неутронска звезда коју су астрономи открили имала масу од 2,3 и 2,4 Сунца.

У сваком случају, објекат представља нешто што астрономи нису раније видели и заправо, могао би да буде потпуно нова врста густих, компактних објеката.

- Откриће је шокантно зато што смо пронашли објекат са масом коју нисмо очекивали. Најинтригантнији део студије јесте откриће објекта у том распону између 2,3 и пет Сунчевих маса, са којим се нисмо сусретали - истиче Имре Бартос, астрофизичар са Универзитета на Флориди.

ПОНОС РУСИЈЕ - НЕМА ИМ ПРЕМЦА: Ових 10 снимака са Параде победе оставиће вас без даха (ВИДЕО)