ЕМИНЕНТНИ ПРЕДАВАЧИ ПОСЛЕДЊЕГ ДАНА "ДИРЕЦТ МЕДИА АЦАДЕМИЈЕ": Специјални гост Драган Бјелогрлић
Последњи, завршни дан Дирецт Медиа Академије која се одржава од 28. до 30. маја, окупиће јак тим предавача, међу којима и нашег прослављеног уметника – Драгана Бјелогрлића.
"Да ли је Србија спремна за интернет платформе“ тема је специјалног разговора са популарним Бјелом на сцени Мадленијанума, а у оквиру Фестивалског дана академије 30. маја.
Од нашег прослављеног уметника који се опробао са обе стране камере, али и у брзацима продуцентских вода публика ће имати прилику да чује где се Србија налази на мапи светске продукције и иновација на пољу филмске уметности. Бјелогрлић ће нам дати одговоре на питања какви су наши гледаоци – колико су захтевни, на шта су навикли и шта очекују од нових пројеката. Који су обавезни елементи за успех филмских пројеката у Србији и какав је то садржај који има највеће изгледе да задовољи помало јогунасту али, верну регионалну публику – само су нека од питања које Бјелогрлић отвара.
Нову еру комуникација, што је тема тродневне едукације коју организије ДИРЕЦТ МЕДИА Унитед Солутионс, својим предавањима ће покушати да приближе и други гости предавачи.
Познати маркетиншки експерт из Израела, Равид Куперберг из агенције Миндсцапес, одржаће специјалну радионицу која ће понудити конкретне и моћне алате за откривање образаца иновативног и креативног размишљања. Равид ће бити и предавач на Фестивалском дану где ће говорити о појму "StoryTeching“ односно о употреби технологија у маркетингу.
У агенди Фестивалског дана је и Срђан Ђурђевић, R&D директор Унитед Групе, који ће упознати публику са светом иновација везаним за нову еру телевизије и кроз конкретне примере приказати промене у навикама гледалаца.
Владимир Вулић, суоснивач Digitalizuj.Me и програмски директор конференције Spark.me представиће нови модел дигитално трансформисане компаније и менаџмента.
Како се ове године слави 500 година од смрти великог визионара, Леонарда да Винчија, тема и програм Дирецт Медиа Академије инспирисани су његовим принципима отворености, универзалности и повезаности у ери коју је обележио.
Кроз предавања и интерактивне радионице, полазници академије ће кроз два модула савладати конкретне алате и стратегије за успешно комуницирање у новој ери:
Модул “Нови свет медија” одговара на питања о будућности телевизије, дигитала, друштвених мрежа, улози података у комуницирању.
Модул “Нови брендинг - Хокус покус” представља нови концепт брендинга и полазницима даје оквир и алате за транзицију у иновативне форме стратегије бренда.
Овако богат програм ДМА 2019, пажљиво је креиран за све професионалце отвореног ума који знају да је учење континуиран процес. Управо то је филозофија која је проткана кроз мисију и визију сваке Дирецт Медиа Академије, још од 2012. године када је основана.
Приход од продаје котизација Дирецт Медиа Акадмије и ове године биће употребљен у хуманитарне сврхе.