Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

КАМИОНЏИЈЕ ИЗ СРБИЈЕ НА ТЕШКИМ МУКАМА: На дебелом минусу чекају и по 24 сата, вреба их опасност од короне

18.02.2021. 10:17
Пише:
Србија Данас/РТС
Granični prelaz Šid-Tovarnik
Гранични прелаз Шид-Товарник / Извор: Србија Данас / Саша Џамбић

Ненад Здравковић је у Јутарњем програму рекао да дужина чекања зависи од граничног прелаза

Заменик генералног директора "Милшпеда" Ненад Здравковић каже да се возачи из Србије на немачкој граници задржавају на ниским температурама око 24 сата, сатима чекају на тестирање, док нема никаквих информација о стабилизацији ситуације.

Возачи камиона из Србије, али и целе Европе, имају велике проблеме на уласку у Немачку, сатима су на снегу и ниским температурама чекајући тестирање на коронавирус и резултате на немачкој граници.

АЛЕРГИЈЕ СУ ОВЕ ГОДИНЕ ПОЧЕЛЕ РАНИЈЕ? Др Јовичић објаснио кључне разлике између њих и ковида

АЛЕРГИЈЕ СУ ОВЕ ГОДИНЕ ПОЧЕЛЕ РАНИЈЕ? Др Јовичић објаснио кључне разлике између њих и ковида

Нисте сигурни како да отворите налог на порталу еУправа? Откривамо како можете добити службену помоћ!

Нисте сигурни како да отворите налог на порталу еУправа? Откривамо како можете добити службену помоћ!

СТАЊЕ СА КОРОНОМ У СРБИЈИ ЈОШ УВЕК НИЈЕ ДОБРО! Лекари апелују: "Затварање кафана или фајронт у 18 часова"

СТАЊЕ СА КОРОНОМ У СРБИЈИ ЈОШ УВЕК НИЈЕ ДОБРО! Лекари апелују: "Затварање кафана или фајронт у 18 часова"

Ненад Здравковић је у Јутарњем програму рекао да дужина чекања зависи од граничног прелаза, али да се може рећи да је то 24 сата стајања у колони, на ниским температурама, на минусу.

Возачи, каже, чекају да се тестирају између четири, пет, шест сати, и наводи да је на граници са Немачком сваки дан у просеку око 150 возача из Србије.

Истиче да су проблеми настали зато што је Немачка донела одлуку још 14. фебруара о обавезном тестирању за возаче, што је преседан.

- То се у суштини не ради и врло је чудно да је уведено тестирање на одређеним граничним прелазима - оцењује Здравковић и наводи да су то најпрометнији прелази између Чешке и Немачке, прелази код Дрездена, затим на улазу у западну Немачку из земаља Бенелукса, са севера Француске, из правца Велике Британије.

KAMION
КАМИОН / Извор: Профимедиа

Објашњава да то углавном функционише тако што возачи дођу на граничне прелазе, стоје у колони које су 10, 12, 13 километара дуге, полако прилазе тим пунктовима за тестирање.

- Кад приђу на два, три километра, излазе из камиона, иду пешке до тих пунктова где се тестирају - наводи Здравковић и истиче да ту долази до највећих проблема, јер су у тим колонама возачи јако близу једни другима, неки носе маску, неки не, а такође ће се и прехладити.

Нису, каже, у проблему само људи који желе да уђу у Немачку, већ и они који су у транзиту.

Здравковић је похвалио Привредну комору Србије, која је направила писмени допис немачкој комори, где је скренута пажња на целу ситуацију.

- Немамо никакве информације о некој потенцијалној стабилизацији ситуације - закључује Здравковић.