Конференција о дигиталном и интерактивном маркетинг - Дигитал Day 2018 сутра и прекосутра у Београду
Овогодишње издање најпрестижније дигитал конференције у региону се под слоганом NEW СИГНАЛ одржава 8. и 9. маја у београдском ЈДП-у.
Дигитал Day 2018. окупиће под једним кровом највеће дигитал и маркетинг експерте, како Србије, тако и региона, уз велику подршку других иностраних предавача и панелиста. Поред већ најављених Бриан Morrisseya (Едитор ин Chief, Digiday), Ане Анђелиц (Chief Бранд Officer, Rebecca Minkoff), Chapin Цларка (Executive ВП, Р/ГА), Маријане Прпић (Хеад оф Industry / Адриатиц регион, Google), Цонстантине Камараса (Chairman од the Боард оф Дирецторс, ИАБ Еуропе), Johann Wredea (Глобал ВП / Стратегиц маркетинг, САП Hybris) и других предавача, комплетирани списак панелиста и панела није ништа мање импозантан.
Панели које ће публика овогодишњег Дигитал Day-a моћи да послуша су:
- Футуре медиа: Нативе, мобиле, видео
- E-commerce: Ан инсиде јоб?
- Online медиа: Финд the уницорн called "А перфецт медиа mix"?
- How то буилд community ин а #DELETEFACEBOOK world?
- Business трансформатион: Мад Мен В2.0
- Дигитализатион ин цултуре
- Welcome то ГДПР world
У оквиру панела, своје виђење одређене теме представиће многобројни професионалци из регионалне и домаће брашне, док вас целокупан програм, са сатницама и локацијама очекује овде.
За више информација посетите digitalday.rs