ЛИДЛ ПИЈАЦА И ПЕКАРА БРОЈ 1 ТРЕЋУ ГОДИНУ ЗАРЕДОМ
Компанија Лидл Србија је трећу годину заредом препозната као трговински ланац чији асортиман свежег воћа и поврћа, као и пекаре, потрошачи најбоље оцењују према девет критеријума које испитује „Фресх Перцептион Репорт“.
Свежина, квалитет, ширина асортимана, фер цена, презентација и атрактивност промоција, локално порекло, свеукопно задовољство категоријом и „валуе фор money“ су атрибути које је путем поменутог истраживања оценило више од 2.900 потрошача, а које је спровела независна међународна организација YouGov – Цонсумер Панел Сербиа. Ови резултати потврђују да Лидл још једном поставља највише стандарде, нудећи својим поторошачима производе високог квалитета по најповољнијим ценама на тржишту.
Квалитет и свежина пијаце
Лидлова посвећеност квалитету понуде воћа и поврћа присутна је од првог корака – пажљив одабир добављача који испуњавају највише стандарде обезбеђује да Лидл пијаца нуди асортиман најбољег односа цене и квалитета. У понуди је широк и разноврстан асортиман свежег воћа и поврћа, а добављачи поседују Глобал Г.А.П. и ГРАСП сертификате, који гарантују сигурност и врхунски квалитет, док додатне провере осигуравају да купци добијају само најбоље и најсвежије производе. На тај начин, Лидл омогућава да здравија, нутритивно богатија и одрживија исхрана постане део свакодневног живота потрошача.
Брига о квалитету и свежини производа не престаје ни када производи стигну на полице. Посебну улогу у одржавању високих стандарда пијаце имају Лидлови менаџери свежине који свакодневно проверавају њихово стање и свежину у 77 Лидл продавница широм Србије – обучени да уоче и најмање одступање у квалитету воћа и поврћа од прописаног.
Пекара која поставља стандарде
Лидлова пекара позната је по богатом избору свежег хлеба и пецива, који се пеку више пута током дана, те Лидлови потрошачи у сваком тренутку могу уживати у топлим, хрскавим и мирисним пекарским производима. Било да је реч о класичним хлебовима, специјализованим варијантама попут протеинског и бесквасног хлеба или пак ароматичним, филованим пецивима, Лидл нуди избор за свачији укус и прилику.
Свестан важности здравијих и одрживијих избора, Лидл континуирано унапређује свој асортиман. Водећи се принципима освешћене исхране, у Лидлу су додатно унапредили рецептуре пекарских производа, смањујући удео адитива, шећера и соли у бројним производима, чинећи их здравијим избором за потрошаче.
Једна од посебности Лидл пекаре је и свима доступан резач за хлеб, који потрошачима омогућава да на лицу места сами исеку свој одабрани хлеб. На овај начин, потрошачи који преферирају резани хлеб могу лако да га припреме према својим жељама још приликом куповине у продавници.
Глас потрошача – највећа потврда успеха
Студија „Фресх Перцептион Репорт“ се сваке године спроводи путем онлајн упитника на репрезентативном узорку потрошача у Србији од стране независне организације YouGov - Цонсумер Панел Сербиа, специјализоване за истраживање тржишта и анализу података. Ове године, у два таласа испитивања, обухваћено је више од 2.900 потрошача, репрезентативног узорка доносилаца одлука о куповини за домаћинство, који су оценили производе на основу девет критеријума – од свежине, квалитета, ширине асортимана, преко фер цене, презентације и атрактивности промоције, до локалног порекла, свеукопног задовољства категоријом, као и „валуе фор money“.