Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

ЛИДЛ СМАЊИО УДЕО СОЛИ У ХЛЕБОВИМА

21.02.2024. 10:08
Пише:
Промо
Lidl
Лидл / Извор: Фото: Лидл

Као део друштвено одговорне стратегије, Лидл је у својим хлебовима и пецивима препознао потенцијал за мере освешћене исхране и због велике учесталости коришћења ових прозвода фокус ставио управо на поменуту групу артикала.

Удео соли у одређеним хлебовима и пецивима који су у сталној понуди Лидл пекаре смањен је за чак 20 до 50 процената, а овај начин Лидл се својом понудом хлебова додатно издвојио на српском тржишту. 

На основу студије рађене у Европској унији, годишње се по глави становника конзумира 3,5кг соли, док се здравим сматра готово упола мање – 1,8кг*. Зато је једна од кључних ставки Лидлове стратегије за освешћену исхрану управо смањивање удела соли у пекарским производима, при том задржавајући укус и квалитет на који су потрошачи навикли. 

Освешћена исхрана  

Међу хлебовима који у свом састав имају смањени удео соли су између осталог: тост хлебови, домаћи хлебови, као и ражани, кукурузни и хлеб са семенкама. Иако су хлебови примарна група производа у фокусу, пажња је посвећена и кифлама и сомунима.

Лидл Србија негује свест о одрживом пословању као моделу будућности, преузимајући одговорност тамо где пословање компаније утиче на људе и околину. Путем својих 70 Лидл продавница, компанија сваког дана налази пут до трпеза великог броја потрошача, због чега сматра да је важно да смањи негативне последице које производња, али и конзумација хране може да донесе. 

Здравији и одрживији начин живота у Лидлу се подржава кроз пажљиво одабрани асортиман производа, а према Лидловој Политици набавке. Освешћена исхрана омогућава избалансирану исхрану, уз додатно оснаживање потрошача у доношењу одлука при избору хране, као и транспарентну комуникацију и понуду здравијих и одрживијих производа. 

- Потрошачи су свесни штетности прекомерног уноса соли, али чини се да се при конзумацији и припреми хране најмање обраћа пажња на пекарске производе у којима је со такорећи „скривена“, а ипак одговорна за велики дневни удео уноса.  Зато је смањење удела соли у пекарским производима наш први корак, а крајњи циљ нам је да до 2025. године смањимо утрошену количину соли коју потрошачи конзумирају кроз производе Лидлових брендова за чак 20% - изјавила је Александра Мирић испред Лидловог ЦСР одељења.

Вишекратне кесе за хлеб 

Са циљем обезбеђивања одрживије куповине, Лидл је у своју понуду уврстио и вишекратне кесе за хлеб у свим својим продавницама, чијом куповином потрошачи директно доприносе чувању ресурса и очувању планете, јер након што потрошачи једном купе врећицу могу је однети кући, опрати и поново користити. 

Ове вишекратне врећице направљене су од 100% рециклираног полиестера, чиме се задовољавају принципи одрживог пословања и циркуларне економије.