Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

ОД ЛИДЛА 3 ТОНА ХРАНЕ – СПАСИМО ХРАНУ, СПАСИМО ХУМАНОСТ

17.10.2022. 12:21
Пише:
Промо
Lidl
Лидл / Извор: Фото: Срђан Боснић

Поводом 17. октобра, Међународног дана борбе против сиромаштва, компанија Лидл Србија је подржала кампању „Спасимо храну, спасимо хуманост“ Коалиције за доброчинство, која за циљ има повећање свести грађана о проблему бацања намирница и недовољних донација хране.

Лидл је донирао више од 3 тоне намирница за угрожено старије становништво и додатно је скувао и донирао 120 оброка корисницима подршке коју пружа организација Лицеулице.

Компанија Лидл Србија већ по други пут кроз кампању „Спасимо храну, спасимо хуманост“ пружа подршку локалној заједници. Донирано је више од 3 тоне намирница Центру за медијску транспарентност и друштвену одговорност који, заједно са Женским солидарним фронтом, спроводе дистрибуцију намирница крајњим корисницима у Врању. 

LIDL
ЛИДЛ / Извор: Фото: Промо

Додатно, за Међународни дан борбе против сиромаштва, Лидл је заједно са Коалицијом за доброчинство коју чине Фондација "Ана и Владе Дивац", Траг фондација, Catalyst Балканс, СМАРТ Колектив, Српски филантропски форум, Форум за одговорно пословање и Привредна комора Србије, био домаћин и на догађају на којем је од Лидлових производа припремљено и 120 потпуних оброка за све оне који су различитим путевима доспели на маргину друштва, у изолацију, сиромаштво и егзистенцијалну неизвесност. Учествовали су поред домаћина и представници медија, заједно са представницима партнерских организација које су подржале кампању.

- Данашња акција коју смо организовали у сарадњи са Лидлом, и на којој се бескрајно захваљујемо, директно показује оно што кроз кампању "Спасимо храну, спасимо хуманост" желимо да постигнемо - а то је сарадња цивилног, корпоративног и медијског сектора и грађана, у овом случају новинара, са циљем повећања донација хране за најугроженије, којих је према последњим проценама 446.000 у Србији. Иако се ова акција организује у Београду, значајне количине хране коју прикупимо са партнерима се дистрибуирају широм земље, укључујући и донацију 200 пакета хране грађанима Врања коју је Лидл обезбедио са својим запосленима - рекао је Жељко Митковски, менаџер пројекта у Фондацији Ана и Владе Дивац испред Коалиције за доброчинство. 

Подсећамо да све компаније, грађани и медији још увек могу да се укључе у кампању и подрже је на многобројне начине. Више информација на www.spasimohranu.rs