Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Први дан падали због БЛАТЊАВИХ ВОЗИЛА: Срби на мукама због СТРОЖИХ техничких прегледа

06.07.2018. 07:52
Пише:
Србија Данас/ Српски телеграф
Tehnički pregled
Технички преглед / Извор: Профимедиа

Ригорознија правила задају проблеме возачима

Првог дана примене новог правилника, чак троје возача, и то само у току једног преподнева, контролори AMSS су вратили јер су на преглед довезли прљав, блатњав аутомобил.

- Не можемо да прегледамо возило коме од блата ни боју не видимо. Ауто на технички преглед мора доћи чист како би се видело да ли је оштећен, има ли корозије... Тек кад то проверимо, можемо да наставимо преглед - прича за Српски телеграф Предраг Ђукић, контролор AMSS.

Зато се аутомобил прво фотографише. Правило је да буде пет фотографија (предње, задње, леве и десне стране возила и брзиномера), а ако контролор уочи неки недостатак, обавезно ће и њега сликати. То није забринуло Саву Бенковића, на чијем је ауту све као под конац.

- Подржавам строж епрегледе. Па то је због нас, због наше безбедности. Је л'  треба да изађемо на улицу с неисправним кочницама и убијемо некога? - пита Бенковић.

Пошто су утврдили да је наоко све у реду, контролори су проверили да ли има опрему за прву помоћ, па прешли на пнеуматике и појасеве. 

Tehnički pregled
Технички преглед / Извор: Профимедиа/илустрација

- Проверавамо да ли појасеви блокирају на потез, па ретровизори и како браве отварају. А онда иде провера исправности кочница, система за управљање и издувних гасова, где је маскимална дозвољена вреднос 4,5 - објашњава контролор. Потом се проверава број мотора, ниво уља, како стоји акумулатор...

За разлику од ранијих прегледа, нови морају да трају пола сата, а за теретна возила и 45 минута, што значи да се сваки детаљ помно проверава.

- Возачима никако нећемо толерисати неисправност кочионог система, уређаја за управљање, давање светлосне сигнализације и дубинску корозију возила - додаје контролор AMSS.