Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

СТРАНАЦ КОЈЕГ ЈЕ ТАКСИСТА ПРЕВАРИО У БЕОГРАДУ ОДЛУЧИО ДА ИСТЕРА ПРАВДУ "Ухватио сам га док је чекао другог идиота попут мене"

09.10.2021. 17:45
Пише:
Србија Данас/Блиц
Taksi
Такси / Извор: Профимедиа

Револтиран сазнањем да је преварен, те и да му је узето доста више новца него што вожња заправо кошта, он је сутрадан поново отишао на аеродром, где је након тензије и убеђивања, успео да поврати 8.000 динара

Ко хоће нађе начин, чак и онда када све изгледа безнадежно - речи су којима је најбоље описати наставак саге странца који је опељешен од стране дивљег таксисте на београдском аеродрому. Наиме, након што је остао без скоро 150 евра, он је решио да се суочи са лоповом поново, очи у очи, те и да тако покуша да извуче свој новац.

ДИВЉИ ТАКСИСТА ОПЕЉЕШИО ТУРИСТУ: Вожња од Сурчина до Новог Београда коштала као пола минималца у Србији

СНЕГ ПРЕКРИО КОПАОНИК: Октобарско јутро освануло у минусу, овако тренутно изгледа наша планина (ФОТО/ВИДЕО)

АЛАРМАНТНИ ПРИЗОРИ ПОНОВО СТИЖУ СА ДЕПОНИЈЕ КОД СЈЕНИЦЕ: Сваки дан отпад на њој се пуши, а намножили се пси луталице

Револтиран сазнањем да је преварен, те и да му је узето доста више новца него што вожња заправо кошта, он је сутрадан поново отишао на аеродром, где је након тензије и убеђивања, успео да поврати 8.000 од укупно 17.000 динара, о чему је обавестио кориснике форума Редит.

- Успео сам да га ухватим на аеродрому, док је чекао другог идиота попут мене. Питао сам обезбеђење аеродрома да ли могу да ми помогну, али су ме замолили да се обратим полицији. Отишао сам у зону изласка, где стоји полиција, а они су ме замолили да се упутим у полицијску станицу у Сурчину. Па сам одлучио да баталим све то и да се суочим са њим. Шта је најгоре што се могло догодити? - започео је он причу како се одлучио да сам узме ствар у своје руке.

Таксиста је у први мах избегавао разговор са њим, стално понављајући једну те исту реченицу - да ли му је потребан такси.

- Кад сам му пришао питао сам да ли ме се сећа, он се правио луд и говорио је "Такси?". Претварао се да није знао ко сам и понашао се као да не разуме енглески. Стално ме је питао желим ли такси. Док сам говорио, кружио сам око њега, што је значило и да подижем полако глас. Био сам спреман да направим сцену на самом аеродрому. Тада је почео да се смеје и признао је да ме препознаје, а затим је рекао да изађемо из зграде.- наставио је са описом ситуације, која је била све, само не пријатна.

Већ напета ситуација, постала је још напетија када се младић нашао међу таксистима којис у га убеђивали како је 150 евра реалан износ вожње, те да је он добро и прошао. Иако их је било више, младић није одустајао од свога новца.

- Затим ме је одвео до групе таксиста који ми затим говоре да је 150 евра нормалан износ за ту удаљеност и да ће вратити само 5.000 динара. После много расправе, схватио сам да неће повећати тај износ јер ће због тога изгледати лоше пред својим колегама. Узео сам 5.000 и онда је он хтео да се рукујемо. Рекао сам му да нисам баш пресрећан и да желим да одем одатле без руковања.

Када је видео где иде, таксиста је брже кренуо за њим и понудио му још новца, вероватно у страху од полиције и казне.

- Затим је почео да ме прати. Крећем сам ка делу аеродрома где су одласци јер сам знао да тамо стоји неколико полицајаца, као и обезбеђење аеродрома. Погледао ме је и питао да се поново удаљимо одатле. Пратио сам га тако да увек будем у самом видокругу обезбеђења. Ту смо имали још једну дискусију и он ми је онда дао још 3.000 динара. Није био спреман да ми врати више. Рекао је да плаћам "премиум" услуге. Копиле ме није одвезло на тачно место, натерало ме је да прођем један блок са све спртљагом. Моје вештине комуникације и убеђивања у овом тренутку су достигле своју границу - појаснио је он у каквом је стању свести био.

Иако је добио 8.000 динара, није био задовољан, пошто је од легалних таксиста сазнао праву цену вожње, због чега је решио да против дивљег таксисте поднесе и пријаву. Тим поводом, он је и фотографисао таблице преваранта.

- Дакле, укупно сам добио 8.000 динара назад. Нисам пресрећан због тога јер сам питао таксисту који је чекао путнике колико би то путовање обично требало да кошта, а он је рекао да је то између 1.000-1500 дин. Али успео сам да фотографишем његов ауто, укључујући и регистарску таблицу коју није видео да снимам. Планирао сам да се зауставим у полицијској станици, али Google прегледи нису изгледали превише позитивно. Неки љубазни људи са Reddita су ме упутили где могу да поденсем онлајн жалбу и то сам урадио - написао је он на крају, додавши како сада не жели више да прича о немилом инциденту, већ ако је могуће, да му Редитори из Србије препоруче активности у Београду које ће му помоћи да заборави инцидент, те и да понесе лепе успомене из Београда.