УРНЕБЕСНИ ОГЛАС У НЕМАЧКОЈ! Шваба продаје "СТОЈАДИНА", када видите цену коју тражи НЕЋЕ ВАМ БИТИ ДОБРО
У Немачкој је тешко видети на улици овај аутомобил.
Герит Круменерл (47) каже да "скала" има посебну душу коју савремени аутомобили немају, а купио ју је пре две године од првог власника Србина

ЛОТО ДОБИТАК ОТИШАО У ШУМАДИЈУ! Срећковић добио позамашну своту новца

НАЈМИСТИЧНИЈЕ МЕСТО У СРБИЈИ: У Зли Дол долазе вампири, а трагачи блага се не плаше да зађу у ово подручје

СЛИКА КОЈА ЈЕ НАПРАВИЛА ПРАВИ ХАОС НА ДРУШТВЕНИМ МРЕЖАМА: Овако нешто нисте видели до сада у Србији! (ФОТО)
Немачки трговац аутомобилима Герит Круменерл (47) из Лајпцига продаје олдтајмер "заставу 101", такозваног кеца, и то за скоро 9.000 евра!
Ауто је произведен 1976. године у бившој Југославији и један је од ретких у свету, што и оправдава тражену цену у немачком огласу. Заљубљеник у класичне аутомобиле, који је одрастао у Немачкој Демократској Републици, каже да су аутомобили попут популарног "стојадина" обележили његово детињство и да им је зато посвећен "до лудила".
Први "кец" произведен је 1971. године у фабрици "Застава аутомобили" у Крагујевцу. Настао је на бази тада веома модерног "фијата 128", са мало измењеним задњим делом, а био је један од првих аутомобила произведених у данас преовлађујућој хечбек варијанти. По почетку производње "скала" је стекла статус националног возила у Југославији. До 2008. произведено је више од милион примерака.
- Многи људи, као и ја, имају драга сећања на социјалистичку државу која је постојала 41 годину, али и на аутомобиле који су обележили тај период. "Застава" коју продајем има душу коју савремени аутомобили неће имати док евентуално не остаре и наставе пут помоћу штапа. Она је вероватно најбољи производ југословенске аутомобилске индустрије - рекао је Круменерл.
Овај носталгични продавац класичних возила додаје да је "скалу" купио, наравно, од Србина!
- Овај олдтајмер има занимљиву историју. Први власник, Србин, продао ју је муштерији у Пољској 1991, годину након распада НДР. Нови власник га је возио неколико година, а затим продао у Југославију. Први власник аутомобила је 15 година касније "скалу" потражио у Пољској, али су му они рекли да су га продали у држави у којој је и настао. Дали су му адресу и он је успео да га пронађе, а потом и откупи. На крају је, коначно, дошао ред и на мене! Ауто сам од првог власника откупио пре две године, а продао га је зато што није имао довољно места у гаражи! - додаје наш саговорник из Немачке.
Према његовим речима, у Немачкој је тешко видети на улици овај аутомобил.
- У моју државу није увезено много "застава" и, нажалост, нема много интересената за њу. Ова коју продајем прешла је само 45.000 километара и не сумњам да ће пронаћи новог, срећног власника - закључио је Герит.

СКРИВЕНИ СИМБОЛ НА СРПСКОЈ ЛИЧНОЈ КАРТИ: Сви имамо ИСТИ ЗНАК, посматра нас ПАГАНСКА БОГИЊА? (ФОТО)

ОВАЈ УРЕЂАЈ ЈЕ НАЈОПАСНИЈИ КАД ГРМИ, А НИЈЕ МОБИЛНИ! У току невремена, може вас чак и УБИТИ!

НИЧЕ ТЕСЛИН ТОРАЊ НА ЗЛАТИБОРУ: Погледајте како ће изгледати (ФОТО)

СЕЛО У СРБИЈИ ИМА ВИШЕ ТУРИСТА НЕГО СТАНОВНИКА: Гости стижу из ЦЕЛОГ СВЕТА због једне веома битне ствари!

СРАМОТНО: Твитерашица се ОБРУКАЛА И ИЗНЕНАДИЛА ЦЕЛУ СРБИЈУ! Ужасна порука о Вуку Караџићу кружи интернетом!