Недовршена деоница вребала жртву: Неколико дана пре несреће код Уба, камионџија једва избегао смрт
Страшно
Да је недовршена деоница Уб-Лајковац недељама вребала своју жртву, доказ је и прича Миленка К. из Младеновца који је тачно 13 дана пре Милана Станковића возио кобним путем, али на срећу, избегао је трагедију у последњем тренутку.
Девојчица (7) ПОГИНУЛА у ТЕШКОЈ саобраћајној несрећи код Ваљева! Више особа повређено
Предаће се после хапшења супруге? Полиција трага за Шарановићем
Искусни возач тврди да је тог 30. октобра само следио саобраћајну сигнализацију попут Милана пре него што је скренуо на неотворени део коридора 11.
- Враћао сам се из Ваљева за Београд и код Непричаве сам видео регуларни путоказ за аутопут за Београд и магистрални пут за Лајковац. Нисам знао да коридор 11 није отворен, а помислио сам да је боље да идем аутопутем. У тој траци није било баријера, могао је и шлепер да прође - тврди Миленко.
Како каже, баријере су постављене тек у тракама на излазу са коридора 11.
- Када сам видео те препреке помислио сам да се то односи на возаче који се искључују са аутопута. Међутим, на аутопуту сам видео само неколико камиона како стоје у супротном смеру док у мојој траци није било возила. Помислио сам да је пут вероватно скоро отворен за саобраћај, па мало ко зна за то. После сам заобишао неко возило на мосту. Аутопут је био обележен и нипошто није наговештавало да нема краја - наглашава Миленко.
Прочитајте и:
ДЕТАЉИ СТРАВИЧНЕ НЕСРЕЋЕ код Уба: Аутомобил је пробио банкину, а онда је уследио СМРТОНОСНИ УДАР
Пале казне због несреће код Уба: Два радника Путева Србије добила отказ, директору срезана плата
Срећа да је "залутали" возач возио по дану.
- Мојим "пежоом" нисам могао да возим брже од 120 километара на сат. Тек после скоро 15 километара у даљини сам угледао бетонске плоче. На срећу, одмах сам почео да кочим и зауставио сам се пре плоча. Истог тренутка укључио сам сва четири мигавца. Нисам могао да верујем шта ми се догађа - препричава Миленко, који вози већ 30 година.
Уследио је повратак пун опреза.
- Малтене сам милео, а чим сам угледао путаре, зауставио сам се и питао их шта се дешава. Зачудили су се шта их питам и одговорили да пут није отворен и да стругају асфалт. Отворио сам четворе очи у повратку и кад сам дошао до искључења, заобишао баријере и наставио магистралним путем ка Лајковцу - истиче Миленко.
Подсећања ради, трагична несрећа на неотвореној деоници коридора 11 Уб-Лајковац догодила се у недељу, 12. новембра, када се Милан Станковић (68), пратећи саобраћајне знаке, закуцао "мерцедесом" у бетонски блок. Од силине ударца погинули су његови сапутници Мирослав Јовановић (70) и Чедомир Зорин (70), а Станковић је повређен и против њега је Основно тужилаштво на Убу поднело кривичну пријаву.
Језива несрећа у Ковачици, у којој су погинуле три особе, само је једна у низу које су се догодиле на раскрсници Улице братства и јединства и ЈНА. Реч је о црној тачки где се укрштају два пута на којима возачи километрима имају право првенства све до тог места. Нажалост, кобне вечери прошле недеље Јово Беслаћ, возач "фолксвагена" који се са супругом Тањом, ћерком Милицом и инструкторком Браниславом Јовановићем враћао из Румуније, највероватније није приметио знак "стоп" и сударио с камионом. У несрећи су погинуле све три његове сапутнице, а мештани Ковачице упозоравају да су овде судари готово свакодневни.
- Онај ко иде из правца Румуније, неколико километара вози са правом првенства, често не примети знак "стоп" јер се налази чак 20 метара пре раскрснице. Пешачки је излизан и не постоји зауставна линија. У последњих неколико година било је барем пет несрећа са погинулима. Можда би решење био семафор или кружни ток - каже Здено Брнгар, радник у продавници недалеко од раскрснице.