ДА ЛИ ЈЕ ШОЛАК ПРЕКО СББ ПРЕВАРИО СТУДЕНТЕ? Представљали се као опозиција, а продали се за скоро 1.500.000.000 ЕВРА
Чак су и опозициони прваци са гађењем прихватили вест о продаји компаније СББ.
Јутрос је у Србији осванула вест да је СББ продат за 825 милиона евра компанији "Yettel", а "Спорт Клуб" канале за 625 млиона компанији "Телеком Србија". Јавност је згрожена овим поступком, јер се СББ последњих деценија у Србији представља као највећа опозициона компанија која наводно брани интересе грађана, а послењих месеци понајвише студената.
Сад је свима постало јасно зашто су они толико бранили интересе студената. Они су, очигледно, пре свега желели да што више подигну цену својих компанија "Спорт Клуб" и СББ како би је продали Телекому и Yettel-u и на тај начин зарадили ненормалну количину пара, скоро МИЛИЈАРДУ И ПО ЕВРА.
И како су опозиционо настројени бораци са мреже X чак и код студената усадили термин "пумпај", изгледа да га је и Драган Шолак прихватио и почео да ПУМПА, али у другом смеру - пумпа тензије у друштву, а све зарад пумпања милијарду и по евра у џеп.
Овакав потез донео је отрежњење чак и код опозиционих првобораца који су са згражавањем прокоментарисали овај сраман чин Јунајтед групе.
Свој суд о "продаји Шолака" дао је и Иван Ивановић, човек који је на челу сваких протеста и који је био заштитно лице Шолакове компаније "Унитед медиа" дуго година.
Овај потез је још један позив студентима да размисле ко их доводи у неповољан положај и ризик од губљења године, стипендија и домова - власт која испуњава све њихове услове, позива на дијалог и чија је влада оборена због сукоба који су настали поводом студентског незадовољства, или са друге стране Шолакове "Унитед медиа" која је на грбачи студената продала своје компаније за масне своте новца.