Фридом хаус оголио српску опозицију
Вашингтонска провладина организација Фридом хаус није подлегла притисцима дела опозиције у Србији зато што у свом извештају о Србији протежира једноумље.
Фридом хаус је чак и неверним томама недвосмислено објаснила ко стоји иза опозиције и њихове политике насиља и мржње.
"УБИТИ ВУЧИЋА" Освануле језиве претње СМРЋУ председнику Србије!
ЧУПА ЗАСТАВУ ДОК ГА ИЗНОСЕ ИЗ САЛЕ: Појавио се снимак СКАНДАЛОЗНОГ понашања Бошка Обрадовића (ВИДЕО)
Фридом хаус у свом овогодишњем извештају осуђује чињеницу да у Србији постоје медији који пишу позитивно о актуелној власти. Притом, игнорише чињеницу да је већина медија критички настројена према власти. Најважније, Фридом хаус је заборавио да саопшти изворе финансирања медија које они оцењују “слободним”.
Сведоци смо да финансијски токови из многих “слободних и демократских” држава досежу и до медија у Србији, па питамо:
Ко су власници ових “слободних” медија, од кога су “слободни” и јесу ли “слободни” БИРН, ЦИНС, КРИК, НА Бета, ФоНет, Цензоловка, ТВ Н1, ТВ Нова С, Данас, nova.rs, direktno.rs… или струковна удружења попут НУНС и НДНВ, чији су чланови новинари ових медија… списку нема краја, у сред диктатуре у Србији, коју ови “слободни” медији потенцирају.
Ево како је било у време док су власници "слободних" медија били власт
Ауторска агенција, предузеће у којем је сувласник био премијер Мирко Цветковић, потписивала је уговоре са медијима у којима је држава имала већинско власништво.
Директори и главни и одговорни уредници ових медија прво су већину новинара слали у технолошки вишак и од њих правили хонорарне сараднике, а потом су их условљавали да сарадњу могу да наставе само ако пристану да потпишу појединачне уговоре са Ауторском агенцијом Мирка Цветковића.
Тада су новинари у Србији срозани на најниже гране. Нису радили за медије, него за Мирка Цветковића. Његова агенција је процењивала ко од новинара колико вреди и колико му живота треба дозволити.
У исто време, четири најзначајније компаније у власништву тада градоначелника Београда Драгана Ђиласа (Мултицом Гроуп, Дирецт медиа, Емотион и Оватион) оствариле су приход од више од 620 милиона евра, тако што су имале апсолутни монопол на медијском тржишту, од кабловских канала, јавног сервиса, производње програма, куповине програма, куповине и продаје секунди, маркетиншког простора у штампаним и интернет издањима…до првих ријалитија. Ко није радио са њима, могао је одмах да стави кључ у браву.
Фридом хаус је тада хвалио "медијске слободе" и "демократију" у Србији, јер су њима добро знане иностране фирме добијале српске гиганте за један долар, како би у њима уништавале оружје Војске Србије. Остале фирме су “демократе” приватизовале саме. Међусобно.