ФРАНЦУСКИ НОБЕЛОВАЦ ИЗНЕО ШОКАНТНУ ТВРДЊУ: Корона је дело човека, у њеном геному има присуства ХИВ-а

18.04.2020. 17:45
Србија Данас/Медији
Lic Montanjie
Лиц Монтањие / Извор: Профимедиа

Према њему, присуство елемената ХИВ-а, па чак и маларије у геному новог вируса, изазивају сумњу о лабораторијском пореклу.

Француски виролог Лиц Монтањие, који је освојио Нобелову награду за откриће ХИВ-а 2008. године, сматра да нови корона вирус није природног порекла те да је развијен у лабораторији у кинеском граду Вухану, епицентру епидемије.

НАУЧНИЦИ СА КЕМБРИЏА: Корона вирус настао у септембру, али не у Вухану!

ЦРНЕ СЛУТЊЕ РУСКОГ ДОКТОРА: Корона вирус ће постати наша свакодневница!

БИЛ ГЕЈТС ОТВОРИО КАРТЕ: Новац није никакав проблем, ево када ће вакцина бити ДОСТУПНА

- То је (вирус) уметног порекла, то је дело молекуларних биолога - рекао је Монтањие у интервјуу за француски здравствени часопис Pourquoi Доцтеур.

Према научнику, лабораторија Вухан специјализирала се за корона вирусе од раних 2000-их, а њени запослени имали су стручност у овом подручју.

- Извјештаји да је вирус настао на такозваној мокрој пијаци у Кини су "лепа легенда", будући да је COVID-19 развијен у лабораторији - изјавио је.

Монтањие је такође изјавио да француски научници нису први који су открили честице ХИВ-а у корона вирусу, јер је група индијских истраживача раније покушала објавити истраживање према којем је читав геном корона вируса имао сличне секвенце као вирус АИДС-а.

Монтањие је и за телевизију CNews казао да је сигуран да се нови тип корона вируса није појавио природним путем, већ да је у питању производ иза којег стоје стручни људи.

Монтањие је рекао да је с корона вирусом учињена манипулација, но не зна зашто је то учињено те никога не оптужује. Сматра да су кинески научници можда покушали пронаћи вакцину против ХИВ-а.

- Мој посао је изношење чињеница. Не кривим никога, не знам ко је то учинио и зашто - рекао је научник.

На питање новинара јесу ли трагови вируса ХИВ-а који се налазе у корона вирусу једноставно природне мутације вируса у телу пацијента Лиц Монтањие је одговорио негативно и изјавио:

- За уметање секвенце вируса ХИВ-а у геном потребна су вам молекуларна оруђа и није пацијент који то ради већ човек у лабораторији – рекао је.

Овај нобеловац својим тврдњама изазива бројне полемике у научним круговима, а у прошлости су га неке колеге и исмејавале због неких његових теорија.

ВИШЕ ЖРТАВА НЕГО У ДРУГОМ СВЕТСКОМ РАТУ: У Ломбардији више људи умрло од пандемије, него за време бомбардовања