МАШИНОВОЂИ СМАЊИЛИ ПЛАТУ ЗБОГ КАШЊЕЊА ОД ЈЕДНОГ МИНУТА! Јапанац тужи фирму - тражи одштету
Јапан је познат по тачном железничком систему у земљи.
Запослени је одбио да прихвати смањење, јер тврди да кашњење није изазвало стварне поремећаје у реду вожње у Јапану јер је воз током инцидента био празан.
Машиновођа из Јапана одлучио је да тужи свог послодавца након што је добио за 56 јена (0,49 долара) мању плату због веома кратког кашњења у саобраћају. Јапан је иначе познат по тачном железничком систему у земљи.
ФИНАНСИЈЕ НЕМАЧКЕ У КРИТИЧНОМ СТАЊУ: Велики проблеми за Берлин - "Нова влада мора да делује одмах"
МИСТЕРИЈА НЕМАНИ! Велика бела ајкула прекривена ожиљцима и посекотинама - нико не зна шта је узрок (ВИДЕО)
ЈЕЗИВО! Причао је да му је девојка умрла од рака, а онда је уследило несто страшно - "моментално сам побегла"
"ЈР Вест", железничка компаније казнила је Јапанца након што је дошло до забуне на послу у јуну 2020., што је проузроковало једноминутно кашњење. Сада машиновођа тражи 2,2 милиона јена (19.407 долара) одштете за душевне болове изазване умањењем плате.
Мушкарац којем се не отркива идентитет је требало да управља празним возом до станице Окајама на југу земље, али је стигао на погрешан перон док је чекао да преузме дужност од претходног машиновође.
До тренутка када је схватио своју грешку и појурио на исправан перон, трансфер између два возача је био одложен за два минута, што је довело до кашњења од једног минута у поласку воза и кашњења од једног минута у складиштењу воза у депоу.
"ЈР Вест" је првобитно смањио плату машиновођи за 85 јена (0,75 долара), али је касније пристао да смањи казну на 56 јена (0,49 долара) након што је возач поднео жалбу Инспекцији за стандарде рада.
Чак и након тога, запослени је одбио да прихвати смањење, јер тврди да кашњење није изазвало стварне поремећаје у реду вожње или међу путницима јер је воз током инцидента био празан.
Мађиновођа је у марту свој случај предао Окружном суду у Окајами, где сада тражи одштету.
Оно што компанија тврди је да је применила "принцип - нема посла, нема плате“, као што би то било у случају закаснелог доласка запосленог или необјашњивог одсуства.
Јапански железнички систем је познат по својој поузданости, што најбоље говори случај из 2017. када се железничка компанија извинила након што је један од њених возова напустио станицу 20 секунди раније.
У Јапану ако воз касни више од пет минута, путницима се издаје потврда коју могу да користе као изговор за кашњење на посао или на састанак.