НАУЧНИЦИ ОТКРИЛИ НЕВЕРОВАТНУ ПОЈАВУ: Испод тла "црвене планете" откривена три подземна језера са течном водом

29.09.2020. 15:56
Србија Данас/Агенције
Mars
Марс / Извор: Профимедиа

Због ретке атмосфере, течна вода на површини Марса готово је немогућа појава.

У близини јужног пола Марса захваљујући радарском инструменту једне космичке летелице Европске свемирске агенције, откривена су још три подземна језера са течном водом.

ПОТЕКЛА РЕКА ВИНА: 50.000 литара ароматичне течности поплавило улице, цела породица претрпела велику штету (ВИДЕО)

УДАЛИ СУ ЈЕ СА 12 ГОДИНА ЗА МУШКАРЦА ОД 27: Ова жена је најплоднија мајка на свету, одгаја чак 44 ДЕЦЕ (ВИДЕО)

СТУДЕНТ КРВНИЧКИ ИЗБО ПАР: Мислио је да има савршен план, један детаљ га одао

Уједно је потврђено и постојање четвртог, већег језера, у близини којег се налазе сва три новооткривена језера.

Како наводи BBC, течна вода је значајна за могућност настанка и одржања живота, али се сматра да је вода у тим језерима изузетно слана, што потенцијално отежава опстанак било каквих микроба у њима.

Због ретке атмосфере, течна вода на површини Марса готово је немогућа појава, али је испод тла "црвене планете" ипак има.