Научници УЗГАЈАЈУ БИЋЕ које ће бити МЕШАВИНА ЖИВОТИЊЕ И ЧОВЕКА: Забринутост расте, никада на свету нешто слично НИЈЕ ПОСТОЈАЛО!

31.07.2019. 19:01
Србија Данас/фоцус.де
Laboratorijski pacov
Лабораторијски пацов / Извор: Профимедиа

Јапан је прва земља на свету у којој ће се, за потребе добијања органа, узгајати мешовита бића састављена од човека и животиње.

Пројекат за узгајање химера од човека и животиње, која ће се развијати до рођења, финансира град Токио.

Како се наводи у стручном часопису "Натуре", у животињске ембрионе убациваће се људске ћелије, а затим ће се ембриони убацивати у женку животиње. Прве експерименталне животиње са којима ће се радити биће пацови и мишеви. Група научника окупљена око Хиромицуа Накаучија са Универзитета у Токију и Универзитета Калифорније, створиће химере, у којима ће се развијати људски органи за потребе пресађивања.

ОТКРИВАМО! Како да вам куповина или продаја некретнине не буде један од најстреснијих догађаја у животу

Најгора епидемија ДЕНГА ГРОЗНИЦЕ у историји (ВИДЕО)

ОПАКА БОЛЕСТ НА ГРАНИЦАМА СРБИЈЕ: Војна полиција АНГАЖОВАНА, проглашено стање КАТАСТРОФЕ

Критичари гаје извесна страховања у вези са овом методом. Научници су и раније експриментисали с мешовитим бићима те врсте, али до сада су она могла да се развијају само неколико недеља у телу мајке (животиње). Још никада таква химера није угледала свет, али у Јапану то сада треба да се промени.

У марту 2019. јапанско Министарство привреде усвојило је одговарјаући закон, а у августу је уследило званично одобрење пројекта. Накаучијеви хибридни пацови за почетак ће се развијати две и по недеље у мајчином телу, јер су тада органи већ скоро потпуно формирани.

Научници открили шокантне податке! Цури Земљино језгро: Какве су последице за људе?

ОТКРИВЕНА МЕТРОПОЛА ИЗ КАМЕНОГ ДОБА: Погледајте шта су све пронашли! (ФОТО/ВИДЕО)

Почело масовно ЧИПОВАЊЕ ЉУДИ: Добијају НАДЉУДСКЕ МОЋИ! (ВИДЕО)

У следећој фази Накаучи ће затражити од владе дозволу за узгајање хибридних ембриона у свињама више од 70 дана. Животињама ће бити убациване тзв. индуковане плурипотентне матичне ћелије људи (иПС), које се добијају враћањем ћелија у рану фазу развоја у лабораторији. Такве ћелије могу да се развију у сваку врсту ткива и различите органе.

Већина иПС ћелија, које ће бити убациване пацовима и мишевима, у почетку ће се развијати у гуштерачу. Накаучи је већ тестирао поступак с ћелијама мишева, које су пресађене ембрионима пацова.

БОНУС ВИДЕО: ИЗВОР ЖИВОТА ЗА 100 МИЛИОНА ЉУДИ: Ово је најважнија река на свету, а због ње би могло да зарати 11 држава