ОТКРИВЕНО! У ову тачку на Земљи ће ударити АСТЕРОИД: Оставиће ОГРОМАН КРАТЕР и КАТАСРОФАЛНЕ ПОСЛЕДИЦЕ (ВИДЕО)

10.10.2019. 12:34
Србија Danas/Index.hr
crna rupa
црна рупа / Извор: Профимедиа

Научник Мајкл Хорн тврди да су досадашње претпоставке НАСА о могућем удару астероида Апофиса, такође познатог под именом "Бог хаоса", биле погрешне

Хорн је изјавио да је његов истраживачки тим место где би астероид могао да удари Земљу свео на подручје између Северног и Црног мора и навео да би то могло да доведе до изумирања људске врсте.

СТРАВА И УЖАС: Мајка пронашла ћерку (4) и сина (8) обешене у подруму куће!

НЕОНАЦИСТА ИЗА БРАВЕ: Ухапшен нападач на синагогу у Немачкој који је убио двоје људи (ВИДЕО)

Лопов хтео да ороби банкомат, а онда је случајно РАЗНЕО СЕБЕ: Све одлетело у ваздух (ВИДЕО)

- Овде говоримо о два проблема: удару масивног астероида и последицама које ће уследити. Како бисмо људима боље објаснили силину таквог удара, на интернету смо споменути догађај приказали у облику стрипа - рекао је он.

- Где год да се такав удар догоди, оставиће рупу у Земљиној кори и довести до масовног испуштања гасова. То ће ипак довести до великих пожара и нестанка милиона људи с одређеног подручја, после чега се може очекивати катастрофа глобалних размера, па чак и нуклеарна зима - додао је.

НАСА је већ почела да се припрема за долазак астероида 99942 Апофиса. Његов обим је 370 м и предвиђа се да би могао да се приближи Земљиној површини на удаљености од 30.500 км.

Према званичним проценама, шансе да удари Земљу 2068. су 6,7 према милион, док је у раздобљу од 2060. до 2105. та вероватноћа повећана и износи 9 према милион.

Његов улазак у Земљину атмосферу ослободио би 1200 мегатона кинетичке енергије. Поређења ради, јачина највеће хидрогенске бомбе која је икад експлодирала износила је 57 мегатона, а ерупција вулкана Кракатау из 1883. била је на нивоу експлозије бомбе од 200 мегатона. Удар метеорита за који се верује да је довео до изумирања диносауруса, према научним проценама ослободио је енергију од 100 милиона мегатона.

- Сигурно је да би удар направио велику штету у пречнику од неколико хиљада квадратних километара, али је мала вероватноћа за катастрофу глобалних размера - рекао је он.

Главни извршни директор компаније "Спејс икс" Илон Маск изјавио је да се због овог астероида не треба да бринемо, иако би у случају било какве стварне претње катастрофа била неизбежна јер наша планета нема адекватно развијен одбрамбени систем који би спречио удар астероида те величине.

ВЕЛИКО ОТКРИЋЕ! ЗАБОРАВИТЕ СВЕ ШТО СТЕ ЗНАЛИ О СВЕМИРУ: Откривено 20 непознатих месеца око Сатурна! (ФОТО)

НОВИ ЗАКОН У САУДИЈСКОЈ АРАБИЈИ: Жене ће моћи да служе војску!

СКАНДАЛОЗНО: Грађани извукли градоначелника из канцеларије, ВЕЗАЛИ ГА ЗА КАМИОН И ВУКЛИ УЛИЦАМА (ВИДЕО)