НОВА ШОКАНТНА СТУДИЈА О КОРОНИ: Вирус нас је напао много пре него што мислимо?!

07.05.2020. 20:25
Србија Данас/Агенције
Korona
Корона / Извор: Профимедиа/илустрација

Проучавањем мутација вируса, научници дошли до невероватног открића.

Пандемија Covid-19 можда је почела већ у октобру ако је судећи према најновијим истраживањима генетског састава коронавируса.

Мајска КИША КЕША само у Меридиану

КОНАЧНО ОТКРИВЕНА ИСТИНА: Ево шта заиста пише у ДОКУМЕНТИМА ТАЈНИХ СЛУЖБИ о корона вирусу!

Коначно откривено: Ево зашто Трамп одбија да носи маску

Сматра се да је патоген, формално познат као САРС-ЦоВ-2, скочио са почетног домаћина на људе између између 6. октобра и 11. децембра прошле године, наводи се у чланку објављеном у уторак и који ће бити објављен у наредном периоду.

Резултати се заснивају на анализи више од 7.000 секвенци генома прикупљених из целог света од јануара. Испитивањем еволуције мутација, истраживачи су били у стању да своје молекуларне сатове преусмере на заједничко полазиште. Такође су могли да идентификују главне мутације коронавируса, које су наставиле да се развијају од тренутка када је вирус прешао на човека.

Док су ретроспективне студије сугерисале различите датуме када се појавио пврви паинент, подаци кинеске владе у које је СЦМП имао увид показују да је прва потврђена инфекцију била 17. новембра.

На основу информација које је у јануару објавила лабораторија у Шангају научници су раније закључили да САРС-ЦоВ-2 највероватније потиче од шишмиша а да је прешао на човека у новембру преко још једне животиње.

Али у време кад је последња студија спроведена, крајем прошлог месеца, истраживачи су имали приступ много више информација путем платформи за размену података. Одабрали су 7.710 склопова, изабрали скуп података од 7.666, а затим анализирали појаву геномске разноликости током времена.

Иако су постојале варијације у мутацијама и еволуцијским фазама вируса које су проучавали, тим је успео да одреди њиховог најновијег заједничког претка (МРЦА), што им је заузврат дало нову процену за почетак глобалне здравствене кризе.

У већини земаља, укључујући Британију, Сједињене Државе и Ирску, генетска разноликост узорака у суштини одражава глобалну разноликост, што сугерише да су локалне епидемије проистекле из независног уношења вируса. Међутим, Кина, где је први пут пријављено избијање, главни је изузетак од овог обрасца, где се може наћи само делић глобалне разноликости.

- Геномска разноликост глобалне популације САРС-ЦоВ-2 која се рекапитулише у више земаља указује на обиман пренос Covid-19 широм света, вероватно врло рано у пандемији - наводи се у студији.

Док се расправа о пореклу вируса наставља, све је више доказа који указују да је пандемија можда започела раније него што се прво мислило.

Недавно француско истраживање показало је да се европски пацијент инфицирао коронавирусом крајем децембра, готово месец дана пре него што се претходно мислило да је вирус стигао у Европу.

Како ће свет функционисати ПОСЛЕ пандемије? Неке ствари ће се ДЕФИНИТИВНО ЗАУВЕК ПРОМЕНИТИ (ВИДЕО)