НОВА ТЕОРИЈА О ТОМЕ ЗАШТО ЈЕ "ТИТАН" ИМПЛОДИРАО! Власник подморнице није бирао средства како би смањио трошкове?!
Нова теорија привлачи све већу пажњу јавности.
Најновија истраживања сугеришу да су мере за уштеду трошкова током изградње подморнице Титан можда довеле до катастрофалне имплозије пловила прошлог месеца.
ПУТНИЦИ БИЛИ СВЕСНИ ДА ПОСТОЈИ ПРОБЛЕМ СА ТИТАНОМ?! Пронађени транскрипти последње комуникације с подморнице који леде крв
"ЗАМИСЛИТЕ ТАЈ УЖАС И СТРАХ" Агонија путника на ТИТАНУ трајала 48 секунди: пре смрти проживели МИНУТ НАЈВЕЋЕГ КОШМАРА!
ДА ЛИ ЈЕ ОВАКО "ТИТАН" ИМПЛОДИРАО?! Погледајте 3Д анимацију која до ДЕТАЉА објашњава шта се дешавало у дубинама Атлантика! (ВИДЕО)
Једна мера смањења трошкова укључивала је изнајмљивање матичног брода названог Полар Принце, који је био премали да носи Титан на броду, што значи да је три дана вучен преко океана од Њуфаундленда до места несреће, рекли су стручњаци.
Они су упоредили Титан са истраживачком подморницом америчке владе Алвин, која је потрошила више од 4.500 долара у дубоком мору од 1973. године.
Алвин је, за разлику од Титана, дизајниран као сфера са титанијумским трупом и транспортован је до места роњења на палуби матичног брода, док је Титан вучен преко бурних вода северног Атлантика на својој малој платформи, која је могла да оштети подморница.
Наиме, да би се смањили трошкови, Титан је током кобног роњења извучен у пучину мањим изнајмљеним бродом, Полар Принце, који је расформирани ледоломац канадске обалске страже, који је био мањи и старији од бродова које је користио ОцеанГате. претходних година.
Користећи кабл за вучу, брод је вукао Титан на врх платформе за лансирање која је коришћена за потонуће и извлачење подморнице.
Упитан да ли постоји било какав ризик од оштећења шлепа Титан, портпарол компаније је рекао Тајмсу: „ОцеанГате у овом тренутку не може да пружи никакве додатне информације“, пренео је Дејли мејл.
Арни Вајсман, главни уредник Травел Веекли-а, отишао је на пут у мају и видео да компанија користи исти матични брод који је вукао подморницу.
- Онда сам лично видео да се подморница и опрема прилично грубо бацају и да су изложени свему - рекао је Вајсман, који је провео недељу дана на броду чекајући да се време разведри, али је на крају зарон прекинут.
- Видели смо да су предњи део платформе и подморница под водом. Тада нам није било јасно шта се догодило, а чланови посаде веровали су да је рибарска бова уочена у том подручју можда заплела конопац у платформу и повукао га је испод, напунивши резервоаре за ваздух водом. Покушаји подизања платформе помоћу вучене бове били су неуспешни, а извршни директор ОцеанГате-а Стоктон Раш је морао да пошаље рониоце да испразне резервоар платформе, што је процес који је трајао пола дана - присећа се Вајсман.
Он је додао да се Раш шалио на рачун инцидента.
- Подморница је под водом. Зашто је то проблем? - упитао је директор компаније.